ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Über-Spammer
Weet jij zo toevallig wat voor koppeling er bij jou is ingekomen Dennis? Toen op de mp advertentie waar je auto stond werd er vermeld dat er een nieuwe inzat

Is dat normaal bij een williams, mijn koppeling is ook heel direct, zit maar een kleine beweging tussen aangrijppunt en volledige koppeling, is idd niet prettig in de file
maar het schakelt heerlijk als je eraan gewend bent 
Afgelopen week een week lang de impreza wrx mogen gebruiken (bedrijfsauto dus goedkopere kilometer dan mijn clio
) maar wat een afgang is dat dan zeg...onderstuur, traag schakelen (als in, je kan er 2 sec over doen voordat je je koppeling op laat komen omdat de toeren nog niet teruggevallen zijn) log weggedrag....blegh
was blij dat ik weer in de clio mocht 
Ben ik nou zo verwend dat ik een wrx helemaal niet meer spannend vind of is de williams gewoon zo veel leuker? en dat met ruim 120 pk minder (wrx is 270 pk)

Afgelopen week een week lang de impreza wrx mogen gebruiken (bedrijfsauto dus goedkopere kilometer dan mijn clio

Ben ik nou zo verwend dat ik een wrx helemaal niet meer spannend vind of is de williams gewoon zo veel leuker? en dat met ruim 120 pk minder (wrx is 270 pk)
Volgensmij wel maar ik heb er een sachs koppeling op zitten.Metalrick schreef:Is dat normaal bij een williams, mijn koppeling is ook heel direct, zit maar een kleine beweging tussen aangrijppunt en volledige koppeling, is idd niet prettig in de filemaar het schakelt heerlijk als je eraan gewend bent
![]()
Tja gewicht blijft altijd een grote issue betreft de belevingsfactor.
1000kg is toch wel een beetje een grens voor de hot-hatch.
Als je een WRX goed aanpakt is er ook nog wel wat van te maken.
Maar in 5sec naar de 100 in een WRX of 7 sec in je Williams, dan kan de Willy toch leuker zijn.
1000kg is toch wel een beetje een grens voor de hot-hatch.
Als je een WRX goed aanpakt is er ook nog wel wat van te maken.
Maar in 5sec naar de 100 in een WRX of 7 sec in je Williams, dan kan de Willy toch leuker zijn.
klopt. leuk dat je er een weg geeft. ik zal er goed op passen.Niels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?
Volgens mij moet jij nodig naar de oogarts, want als je het wel goed gelezen had, stond er niet dat er iets weggeven ging worden.Geert schreef:klopt. leuk dat je er een weg geeft. ik zal er goed op passen.Niels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?
Als ik mag kiezen zou ik en liever een andere zeldzame Renault bij nemenNiels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?

oh jammerNiels Takken schreef:Volgens mij moet jij nodig naar de oogarts, want als je het wel goed gelezen had, stond er niet dat er iets weggeven ging worden.Geert schreef:klopt. leuk dat je er een weg geeft. ik zal er goed op passen.Niels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?
-
- Über-Spammer
een originele nederlandse fase 1 leek me ook wel leukNiels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?

-
- Über-Spammer
een dikke 5 turboDennisT schreef:Als ik mag kiezen zou ik en liever een andere zeldzame Renault bij nemenNiels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?
21 Turbo oid.

-
Alpine A310 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb dr nog wel eentje staan, nummer 3190Jean-Paul-S schreef:een originele nederlandse fase 1 leek me ook wel leukNiels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?
Kopen

Jean-Paul-S schreef:een dikke 5 turboDennisT schreef:Als ik mag kiezen zou ik en liever een andere zeldzame Renault bij nemenNiels Takken schreef:Maarre een hoop belangstelling voor een goede Williams, nu hebben de meeste die hier posten er al 1, maar 2 is toch ook niet verkeerd?
21 Turbo oid.
![]()

Of een gele A110
Laatst gewijzigd door Wouter op vr 11 apr 2008 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
Sorry, ik ben van plan iemand anders ooit het "ja" woord te geven
De a110 vind ik heel leuk, maar heb er minder mee dan de 5 turbo. Pap vind de a110 helemaal "het" daarentegen.
Eerst eens mijn ander ijzer rijdend ipv rollend krijgen

De a110 vind ik heel leuk, maar heb er minder mee dan de 5 turbo. Pap vind de a110 helemaal "het" daarentegen.
Eerst eens mijn ander ijzer rijdend ipv rollend krijgen

[Steven]
Gewoon met dat ding langs een alu lasser, als je ziet hoede mijne in elkaar is gelast, is een enkel scheurtje ook perfect telassen.
Maargoed ik praat toch weer tegen een eigenwijze muur niet?
[/Steven]
Gewoon met dat ding langs een alu lasser, als je ziet hoede mijne in elkaar is gelast, is een enkel scheurtje ook perfect telassen.
Maargoed ik praat toch weer tegen een eigenwijze muur niet?

[/Steven]
Immer wieder die verdammte Holländer
Ik heb wel eens wat verschillen gezien in het plastic wat in de pan zit. Maar weet eigenlijk niet helemaal zeker of dat verschillen zijn voor een williams, en al helemaal niet of 't carter zelf ook anders is.
rev it like a rental
-
- Moderator
- Car: MB
Tom schreef:aardig aan de prijs dusRoy schreef:Carter 7701675399 207,61 ex btw.
Bedankt voor het opzoeken.
Tja, en lassen kan wellicht, maar het is toch wel een aardige lengte en het is iets meer als 1 rechte scheur.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dat plastic is bij een Williams anders, maar dat is zo over te schroeven.Menno schreef:Ik heb wel eens wat verschillen gezien in het plastic wat in de pan zit. Maar weet eigenlijk niet helemaal zeker of dat verschillen zijn voor een williams, en al helemaal niet of 't carter zelf ook anders is.
Punt is dat er bij een 16V nog geen 5 liter olie in het carter gaat en bij de Williams iets van 6 liter.... Is dat verschil dan te wijten aan het carter of de peilstok?
er stond vrijdag een willy bij het restaurant waar ik werk (colonie maarssen)
iemand van hier?
iemand van hier?