Het moet nie gekker worden zeg.....dennisvr schreef:@Ivo: foei!!
Niet handfree aan het bellen op de a12
Ik zie allesIvo van Achthoven schreef:Het moet nie gekker worden zeg.....dennisvr schreef:@Ivo: foei!!
Niet handfree aan het bellen op de a12![]()
Pas nou maar op want mijn diezeltje loopt straks een stuk harder dan die van jouBerryS schreef:Krijg je een dacia ? of een opgevoerde grasmaaier....Alex Los schreef:De kans bestaat wel dat er een tractor motor in zit
Op de ring waren de autoŽs zeker wel dikkerAlex Los schreef:Allemaal prutsers en patserbakken daar.Chris schreef:We hadden het er van de week al ff over Lex, maar gister was er tijdens CBR2008 ook weer genoeg dik spul te zien. Tjek youtube etc ff.
Maargoed, we hebben nix gemist... Wat een topweekend!
Minstens 1, heb hem zelf iig 1x de baan af zien komen. Later niet meer gekeken of ie er vaker over heen is geweest.Martijn schreef:Heeft die Carrera GT nog een rondje gedaan?
Ja, maar die werd hier en daar buitenom ingehaald door E30-jes.Martijn schreef:GT-R? Skyline dan?
Heeft die Carrera GT nog een rondje gedaan?
Moet zeggen dat jij niet de enige bent die niet compleet bij het werk is vandaag.Alex Los schreef:Haas, ik snap nu waarom jij vrij bent. Ik zit hier iets in te storten geloof ik.
Ja ik heb hem half op film staan ................hij kwam niet boven de vangrail uitMartijn schreef:GT-R? Skyline dan?
Heeft die Carrera GT nog een rondje gedaan?