megane cabrio verlagen

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
ronald-cabrio
Contacteer:

ik wil mijn mijn megane gaan verlagen voor voor moet ik veren hebben maar heb begrepen dat k achter een torsie as heb , dus die kan er uit en hem draaien en dan staat de achterkant lager,maar hoe moet k die as eruit krijgen? de zijkant van mn auto zit in de weg.
Tom
Moderator
Car: MB

enkel de spiebanen moet los en die zitten alleen op de uiteindes van de assen. dus als zeg maar een cm of tien hebt lukt het wel. Maar wat zit er in de weg? Plaat of skirt?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ronald-cabrio
Contacteer:

Tom schreef:enkel de spiebanen moet los en die zitten alleen op de uiteindes van de assen. dus als zeg maar een cm of tien hebt lukt het wel. Maar wat zit er in de weg? Plaat of skirt?
mn plaat zit in de weg ik denk dat ik bij elkaar van de as tot de plaat wel ong 10 cm heb,maar kan ik met die ruimte die as eruit krijgen?
Tom
Moderator

Als je het dopje van het asuiteinde haalt dan zie je daar draad in zitten. Als je daar bij wijze van een draadeind in kan draaien zonder dat er plaat in de weg zit kan het met een trekken. Lukt dat niet dan kan het eventueel met een sterke bout en wat hulpstukjes. Wat voor phase megane heb je?
ronald-cabrio
Contacteer:

Tom schreef:Als je het dopje van het asuiteinde haalt dan zie je daar draad in zitten. Als je daar bij wijze van een draadeind in kan draaien zonder dat er plaat in de weg zit kan het met een trekken. Lukt dat niet dan kan het eventueel met een sterke bout en wat hulpstukjes. Wat voor phase megane heb je?
ik heb een phase 2 die dop zit precies (als je er recht tegen aan kijkt) achter mn plaatwerk k zou er denk wel met n stuk draareind in komen maar heb weinig ruimte denk
Tom
Moderator

Dan kun je er dus een trekker op zetten. Je bent echt niet de eerste dus het is altijd mogelijk!
ronald-cabrio
Contacteer:

Tom schreef:Dan kun je er dus een trekker op zetten. Je bent echt niet de eerste dus het is altijd mogelijk!
nee ok zal ook wel lukken uiteindelijk maar wist ff niet hoe k t aan moest pakken maar ben nu een stuk info rijker! thanks! (Y)
Plaats reactie