RTC Ringweekend 2008: chattopic: the day after
is die ringwaardig? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met een kapot wiellager lijkt het me toch wat spannend. Komt het geluid echt van het lager, niet van een hitteschild o.i.d?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Reken er wel op dat je snel ff 1000km erbij maakt en op de ring krijgt zo'n lager behoorlijk voor z'n kiezen hoor.
Fuseetje eruit rippen, ff afgooien bij iemand met een pers (doorsnee garage) met een nieuw lagertje en klaar.
Als je nou aan de goeie kant van het land had gewoont had ik em wel ff kunnen persen voor je, maar helaas
Fuseetje eruit rippen, ff afgooien bij iemand met een pers (doorsnee garage) met een nieuw lagertje en klaar.
Als je nou aan de goeie kant van het land had gewoont had ik em wel ff kunnen persen voor je, maar helaas

De goede kant van het land? East side is tha bestSteven schreef:Reken er wel op dat je snel ff 1000km erbij maakt en op de ring krijgt zo'n lager behoorlijk voor z'n kiezen hoor.

snap niet wat mensen tegen twente hebben. Het is wel gelijk de mooiste omgeving in nederland om met een renaultje te knallen.Steven schreef:Enige voordeel is dat je dan dichterbij de Ring zit ja...
Maar fatsoenlijk ABN spreken is lastig
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
damn wat heb ik zin in komend weekend zeg

Geert schreef:snap niet wat mensen tegen twente hebben. Het is wel gelijk de mooiste omgeving in nederland om met een renaultje te knallen.Steven schreef:Enige voordeel is dat je dan dichterbij de Ring zit ja...
Maar fatsoenlijk ABN spreken is lastig
Nog nooit in zeeuws vlaanderen geweest waarschijnlijk

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Als je het fusee bij mij brengt wil ik er wel een nieuw lagertje in persen. compleet lager monteren incl. demonteren en monteren van het fusee kan ook wel maar dan moet je de auto een nachtje laten staan.. en dat wordt ook wel erg krap gezien het aankomend weekend isGeert schreef:volgensmij heb ik een wiellager stuk gereden afgelopen weekend. hij piept als ik naar links stuur. Het is nog vrij zacht maar is het verantwoord om hier mee naar de ring te gaan?
Kool wil vast dat fusee er wel even voor je er onder vandaan schroeven

Of stuk maken inderdaad, kan me nog een gevalletje Luttenbergring herinneren bijna een jaar terug met een rode R19 16VGeert schreef:snap niet wat mensen tegen twente hebben. Het is wel gelijk de mooiste omgeving in nederland om met een renaultje te knallen.

-
- Contacteer:
merijn wil graag serieus genomen worden (let ff op waar je de klemtoon legt in deze zin
)

ALI G style:Tim_Coupe schreef: East side is tha best
"East side is tha best"
"West side is tha best"
"East side is tha best"
"West side is tha best"

J'habite in Stains...

Ik heb er mega zin in! Als het maar droog is, vind ik t prima. Owja, en geen nachtvorst, want mijn verwarming doet t maar matig en ben mijn krabber kwijt

Daar heb je CD's voor 

Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Contacteer:
je hebt een week om een nieuwe krabber te kopen kerel 

kopen? op je hoofd gevallen zeker?
alleen jammer dat je die dingen neit zo vaak 'vindt' net als gastankdoppen bij de pomp
alleen jammer dat je die dingen neit zo vaak 'vindt' net als gastankdoppen bij de pomp

-
Zijn er mensen die gereedschap meenemen??
Ik zit zelf te denken aan een krik en een wielboutsleutel

Achterste lager kun je bijstellen bij een Corsa B....Merijn schreef:Haas, kun je voor mij effe een nieuwe lager RA op de Corsa zetten van de week?

't reservewiel zou k thuislaten,dat scheelt best veel gewicht...indolicious1980 schreef:Zijn er mensen die gereedschap meenemen??

daar weet jij niks vanMerijn schreef:Niet te serieus...Steven is zelden tot nooit serieus.

Immer wieder die verdammte Holländer
uh... denk dat alleen de brug en t lasapparaat thuis blijft?indolicious1980 schreef:Zijn er mensen die gereedschap meenemen??

-
Hahahaha nog maar 4 dagenHaas schreef: uh... denk dat alleen de brug en t lasapparaat thuis blijft?

Hoe bedoel je, bijstellen? Hij is al een keer nagekeken en toen hebben ze er wat aan gedaan waardoor de herrie weg was. Maar nu is het weer terug en het maakt echt een takkeherrie! Tijd voor een nieuwe, dus.Florus schreef:Achterste lager kun je bijstellen bij een Corsa B....Merijn schreef:Haas, kun je voor mij effe een nieuwe lager RA op de Corsa zetten van de week?![]()

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ik rij waarschijnlijk rechtsstreeks naar de ring/hotel
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ik wel, gezellig toch??Martijn schreef:Gaat iedereen mee met de toertocht?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik vind het wel handig om te weten op wie we wel en niet moeten wachten.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wij doen ons best om om 10.00 in venlo te zijn.
Tijd voor een lijstje:
Rijdt mee met de toertocht:
- Gerald & Martin
- Indolicious & ?
Rest vult aan...

Tijd voor een lijstje:
Rijdt mee met de toertocht:
- Gerald & Martin
- Indolicious & ?
Rest vult aan...
Project: GTT Blue Sport