[Chat]MINI GRANDPRIX 6 april 2008

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Riël
Über-Spammer

Beste mensen die zich aangemeld hebben voor de Mini-Grandprix:

Betaling gebeurt aan de Penningmeester bij de RTC Stand. Doe dit even vooraf, dit voorkomt moeilijkheden. We houden gewoon een betaaldlijstje bij, dus wie kart zonder te betalen vinden we dan weer terug >-)

13.30 uur ontvangst binnen, en om 14.00 uur van start met de Mini Grand Prix!

Iedereen veel succes!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

:gitar:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb gister erg genoten tijdens de mini Grand Prix. :D

Wat vonden jullie van de karts?! Met de kwalificatie had ik kart 9. Ik had werkelijk geen schijn van kans! Ding miste vermogen, hield in en laat ik dan maar niet over de verhogingen beginnen... :gun:

Resultaat; 13e startplek... :@

Met de "Grand Prix" zelf had ik nr 24. Top! :D Als 4e geëindigd. :)

Wie stonden er stil langs de baan? Volgens mij zag ik twee karts stilstaan...

En wie is er nou eerste geworden?!

Ben benieuwd hoe het met Hessel zijn nek gaat... Die ging goed hard de banden in... :s
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Geert
Contacteer:

tijdens de kwalificatie wist ik een 4e tijd te rijden. alleen melde ik mij telaat en moest ik dus starten op plek 10! Toch nog veel mensen in weten te halen en ben uiteindelijk op plek 5 beland. tja chris wou mij er niet langs laten :wink:
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Chris schreef:Ik heb gister erg genoten tijdens de mini Grand Prix. :D

Wat vonden jullie van de karts?! Met de kwalificatie had ik kart 9. Ik had werkelijk geen schijn van kans! Ding miste vermogen, hield in en laat ik dan maar niet over de verhogingen beginnen... :gun:

Resultaat; 13e startplek... :@

Met de "Grand Prix" zelf had ik nr 24. Top! :D Als 4e geëindigd. :)

Wie stonden er stil langs de baan? Volgens mij zag ik twee karts stilstaan...

En wie is er nou eerste geworden?!

Ben benieuwd hoe het met Hessel zijn nek gaat... Die ging goed hard de banden in... :s
Chris, er zat inderdaad wat verschil in, ik had tijdens de kwalificatie kart 4 en die was ook niet vooruit de branden, en over de grip nog maar te zwijgen..

Ik had tijdens de finale volgens mij kart 20.. dat ding liep ook wel zo hard.. en wat een grip.. tot ik er de muur mee in ging.. :p

Tering zeg.. zit vol met blauwe plekken en een stijve nek :beer:

Maar het was mooi, volgens mij nog 1 van de mooiste kartbanen waar ik ben geweest, jammer dat het 160km rijden was :smile:
martijn williams

Met de kwalificatie had ik kart #17. Deze reed erg lekker en reed er een 2e tijd mee.
Met de race had ik kart #10, gelijk een kutstart en 3eplaats.. Uiteindelijk toch weer 2e plaats en een beker gewonnen..

Heeft niemand foto's van het karten dan?
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb er gister echt 1 snoeihard de banden in zien duiken toen er iemand voor hem gespind was in een bocht. Het viel me mee dat zijn kop nog aan zijn romp vast zat na die klap... :( Hopelijk valt het allemaal mee, maar vanaf de zijlijn zag het er aardig lomp uit.
Riël
Über-Spammer

Tof dat het goed bevallen is (Y)(Y)
Dus een zaterdagje Kerpen zit er wel in hier? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Merijn schreef:Ik heb er gister echt 1 snoeihard de banden in zien duiken toen er iemand voor hem gespind was in een bocht. Het viel me mee dat zijn kop nog aan zijn romp vast zat na die klap... :( Hopelijk valt het allemaal mee, maar vanaf de zijlijn zag het er aardig lomp uit.
dit was hessel.

Ik had met kwali kart nummer 10 vond ik al vrij sloom en viel 1x gewoon helemaal uit.

Met de raca vanaf plek nummer 12 gestart met kart nummer 22. Vond ik een beter kart alleen drifte heel erg snel. Dit had tot gevolg dat ik een bochtje verkeer in had geschat en dus stil stond en vier net inghaald karts mij weer voorbij zag komen. Erg jammer want nu werd ik 11e ipv 7e. Maar goed het was super vet echter wel een zooi blauwe plekken op mijn ruggenwerfel :(
Mark van Nierop
Contacteer:

Me kwalificatiekart was de kart die Chris met de Hoofdrace had,

Hoe goed hij er over te spreken was, is dus bij mij het omgekeerde :lol:
(wat een baggerkart :p )

Maar met kartnmr 25 reed ik een goeie en strijdlustige hoofdrace
en werdt uiteindelijk 7de en was me startplek 11 de

topdaggie zo (Y)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Wel mooi dat het altijd aan de karts ligt :lol: :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Patrick RS
Moderator

moet iets de schuld geven :lol:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

misschien is er in November wel weer een kans om te karten :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
GJ
Car: Megane 4 RS

Ik heb eigenlijk wel 1 klacht wat betreft het karten. :(

Normaal worden prijzen uitgereikt door mooie poppetjes :p
Megane R26 -> Megane 4 RS
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

sorry ik was mn bikini vergeten
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
speedingfreak
Contacteer:

Een nieuwkomer op het forum en een Lagunaclub ganger was jullie allemaal te snel af. Als 1 van de weinige afgevaardigde van de Laguna Club heb ik de eer hoog gehouden (hier maak ik vast geen vrienden mee :gun::beer: )

Ik was eerste in de kwalificatie maar werd helemaal zoek gereden in de race, totdat er iemand langs de kant reed met een wieltje minder wat later bleek.

Verschil in karts was er wel degelijk. In de kwalificatie had ik kart 13 en in de race kart 9. Was uit eindelijk een verschil van een halve seconden in het nadeel kart 9.

Zal van de week ff kijken of ik wat foto's kan droppen. M'n vriendin heeft foto's gemaakt met mijn camera.

Grt, Maarten
GJ
Car: Megane 4 RS

Kijk daar hebben we nummer 1. Leuk dat je er was (wel jammer dat je meedeed met karten) :p
Heb jij je beker een mooi plekkie gegeven?

Succes volgende week (Y) laat ff weten of je weer de 1ste prijs meeneemt.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Patrick RS
Moderator

Maarten toch? Had je nou ook nog een blesure? Ik zag je een beetje hinken.
speedingfreak
Contacteer:

Patrick.B schreef:Maarten toch? Had je nou ook nog een blesure? Ik zag je een beetje hinken.
Blessure... Doe maar een gebroken rug van een jaartje of 8 geleden :~ Daar heb ik wat aan overgehouden. Loop wat moeilijk maar doe alles wat god verboden heeft!! :bang: Dus karten hoort daar ook bij.

Hopelijk kan ik vrijdag weer een beker meenemen. De laatste 2 keren dat ik met m'n werk ging karten in ieder geval wel 8)
Patrick RS
Moderator

speedingfreak schreef:
Patrick.B schreef:Maarten toch? Had je nou ook nog een blesure? Ik zag je een beetje hinken.
Blessure... Doe maar een gebroken rug van een jaartje of 8 geleden :~ Daar heb ik wat aan overgehouden. Loop wat moeilijk maar doe alles wat god verboden heeft!! :bang: Dus karten hoort daar ook bij.

Hopelijk kan ik vrijdag weer een beker meenemen. De laatste 2 keren dat ik met m'n werk ging karten in ieder geval wel 8)
lol. Na ja iig nog gefeliciteerd!!
Mark van Nierop
Contacteer:

Goeie prestatie Maarten (Y)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Hessel schreef:Goedenavond allemaal, bedankt voor de belangstelling! (Y) , ik ben weer een beetje onder de levenden :) !
Ik heb idd een flinke klap gemaakt met karten. Voor degenen die hebben gereden, het gebeurde na die snelle bochten combinatie in de bocht waar de toeschouwers stonden. Ik reed met het pedaal op het metaal toen ik in een bocht een tikkie kreeg, ik moest corrigeren en voordat ik kon reageren klapte ik zijdelings in de baanafzetting. De g krachten wonnen het van mijn nek die ik echt hoorde kraken.. :@
In eerste instatie dacht ik dat het allemaal wel meeviel maar na een uurtje kreeg ik meer pijn en zeiden tocht net iets teveel rtcers dat ik er zo beroerd uitzag....resume ik voelde me raar, mijn nek, rug en hoofd deden pijn. G-J heeft me naar het ziekenhuis gereden (en Paul reed er achteraan in de servas peus), ***lees de post van Paul** Toen de arts aan mijn nek voelde en zei dat het toch echt mijn nekwervels waren waar ik last van had schrok ik toch wel even, gelukkig bleek na de foto's dat er niets ernstigs aan de hand was (Y) , G-J en Paul hebben me toen naar Gouda gereden :worship: :worship:, gisteren de gehele dag erge pijn in mijn hele lijf gehad en na vannacht 15 uur geslapen te hebben beginnen de pijnstillers nu eindelijk hun werk te doen......karten Yeah :bang: :bang: :bang:
word net wakker met het gevoel of ik een nacht vooraan heb gestaan bij een of ander metal concert :( , spierpijn all over :@
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
speedingfreak
Contacteer:

Mark Coupe schreef:Goeie prestatie Maarten (Y)
Zo bekertje numero 2 :bang: En de collega's maar denken dat invalide personen niet hard kunnen rijden |: >-) 8)
Gesloten