Het probleem is dat het zoveel kan zijn. En ik weet gewoon niet echt waar ik moet beginnen. Mischien is het wel iets heel stoms.
*De TPS heb ik nagekeken en geeft gewoon 0.15v af bij stationair en 5v bij vollast dus die is goed.
*Stappenmotor heb ik ook schoongemaakt.
*Injectors heb ik alleen een tijdje terug doorgemeten (Ohm). Verders heb ik de werking niet nagekeken en ook weet ik niet of de injectoren goed luchtdicht gemonteerd zijn. (vloeibare pakking) Als ik er met remmenreiniger opspuit gebeurt er niks dus neem aan van wel.
*Het koelsysteem stinkt wel, staat een klein beetje druk op maar na mijn weten is dit normaal, en het borrelt niet.
Heb nog eens gekeken maar er is geen witte aanslag te zien in de dop.
Door gebrek aan het juiste gereedschap heb ik mijn eigen lektest gecreeerd, door een compressor op 8bar te zetten en een luchtspuit met een rubbertje op een cillinder te houden. Dan de spuit indrukken en kwam er ~8bar in de cillinder te staan. Heb toen bij het koelsysteem gekeken/geluisterd maar kon niks zien bij alle 4 de cillinders niet. Wel hoorde je wat lucht bij de olievuldop. Maar dat is de lucht die langs de zuigerveren verdwijnd.
Ik heb ook nog eens gekeken naar de bougies maar 3 daarvan waren wit en 1 was bruinig. Nu weet ik dat bruinig goed is. Wit betekent dus te arm mengsel (teveel lucht ten opzichte van benzine). Waar zou ik dan in gaan zoeken. Geen van de bougies was schoner dan de rest (door koelvloeistof)
Compressiemeten ga ik morgen doen. als ik het gereedschap kan lenen