Clubkorting K-Tec: 8 april >> alles compleet!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Dnns

ik mischien ook wel ! :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Frits schreef:
Roy schreef:
Merijn schreef:Tegen die tijd heb ik ook vast wel weer wat nodig. :) Dus dan wil ik het wel weer regelen... Eerst maar eens kijken of alles naar wens verloopt.
We zijn inmiddels een paar maanden verder... :wink:
Zit er weer een groepsbuy aan te komen? :)
Ik geloof dat er nog wat problemen met de verzending/levering zijn, maar mocht er een nieuwe ronde op poten worden gezet heb ik zeker intresse :D
Ee laatste en completerende zending zal ik dinsdag ophalen bij het depot. Helaas weigert DPD de zending af te leveren, omdat ze zeggen dat ie te groot is. En dat terwijl hij wel gewoon opgehaald is bij K-Tec. Vreemd... Maar ik laad mijn Corsa dinsdag vol en dan kan alles naar de desbetreffende mensen verstuurd worden.

Als er interesse is in een groepsaankoop dan wil ik dat op korte termijn wel weer op poten zetten. No problem! :) Hopelijk gaat het dan ietsie soepeler met de verzending dat deze keer.
Roy
Moderator

Ik wil daar zoiezo wat dingen bestellen. En dan komt een groepsaankoop mij goed uit. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Sanderrs
Contacteer:

Ik ga binnekort wat bestellen bij k-tecracing word er nog een grote bestelling gedaan hier?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zou zeggen: zet een leuke groupbuy op! :D Ik doe het deze keer zelf niet, maar wil evt. wel alle contactgegevens en verdere info doorspelen aan je.
Plaats reactie