Ruud ik neem je straks ook even die klokken mee

ChaP schreef:Inderdaad Daniel, rijden met dat ding!!
Zet hem je morgen wel wat hoger kan je de rest tenminste bijhouden zondag opweg naar de openingsmeeting
of we moeten zijn buikschuiver over een drempel gaan duwen als ie vasthangtChaP schreef:3e![]()
Als hij niks raakt met het stuiteren dan zou ik het zo laten, als ik hem hoger zet blijft ie stuiteren, ligt aan de voordempers namelijk (of de voordempers moeten op de bumpstops liggen en/of de achterdempers moeten helemaal ingedrukt liggen maar dat zou dan wel hoorbaar moeten zijn..)
Maar ik kan me voorstellen dat hij te laag ligt dus moeten morgen maar f afspreken!
Maar ga vanavond maar wel naar TNM met je skelter, kunnen ze hem tenminste echt laag liggend aanschouwen
Goed geschift maar wel gezellig dat je komtsjorsmeijers schreef:3 april vanaf 20:00 uur @ MacDonalds de Geusselt
Zekers:
- Hessel (als het goed weer is met de 16klappert)
- Egon (Bij goed weer met de Clio)
- Ruudjuh (Mischien wel wat later)
- Rik
- Daniel
- raoul
- Wilco
- Kim & JP
- Danny & Ilona
- Léon
- Sjors
Misschien:
- Jos
- Roel
Niet:
- RoyH (ik rij dinsdagmiddag op naar Fryslan en kom pas vrijdag weer terug)
Verveel me vandaag een beetje, dacht daarom "Dan Vul Ik Hem Maar Zo Op".Dan zal ik maar zo eens gaan rijden vanuit Etten-Leur.
![]()
Staat in hendrik ido ambachtEgon schreef:waar staat de auto nu?
is het nog de moeite om dat ding verder te verplaatsen naar het zuiden voor de onderdelen?
erg balen
Uit-geburnt....baszos schreef:was het burnen ook gezellig?Xentron schreef:was wel gezellig weer eens met zo veel man tot zondag allemaal he