Misschien ga ik oook nog wel om.....

En in de auto?joeri_16V schreef:Onder de auto was het droog, geen plekken te zien van lekkage.
kleppendekselpakking lekt iets?joeri_16V schreef:Net weer eens wat met de 19 gereden, maar begin me steeds meer aan dat ding te ergeren.
Begon al dat de koelvloeistof bijna op minimaal stond.
Heb deze pakweg 3 weken geleden bijgevuld, en nauwelijks mee gereden.
Voordat ik er vandaag mee wegging heeft ie 2 weken stil gestaan.
Onder de auto was het droog, geen plekken te zien van lekkage.
Na dat te hebben bij gevuld, wilde ik de auto starten.....accu leeg.
Er is niks aan blijven staan in de 2 weken dat ie stil stond.
Hij heeft al vaker zo lang stil gestaan, en startte altijd goed.
Tijdens het rijden over klinkers (bv hier in het dorp), hoor ik linksvoor en rechtsachter steeds wat rammelen/klapperen.
joeri_16V schreef:Was toch al van plan om van de zomer t blok eens open te trekken,
lekt ook wat olie heb ik al gezien, en bij 2 bougies staat ook olie.
blok is rondom best vuil van wat veel op olie lijkt.kool schreef:
kleppendekselpakking lekt iets?
linksvoor: heb gisteren de velg er eens afgehaald, maar viel niks te zien eigenlijk.kool schreef:en dat geluid:
linksvoor: fuseekogel, veerpootschotel(gescheurd? 4 van de 5 hebben dat gescheurd), veerpootlager, schokbreker.
rechtsachter: remdrukverdeler die kraakt bij inveren? heb het al meerdere keren meegemaakt, gewoon ff smeren. Of het is een versleten schokbreker
lekker zo laten dus.kool schreef:
oh trouwens, mijn pijl kickt ook op minimum, heb er nog nooit wat aan gedaan..
die heb ik allang niet meer.-PAZ- schreef: Je hebt die 2.0 16v toch ook nog, of is die al weg?
is het geluid nog verandert? ik ben ook zoiets van plan.joeri_16V schreef:ongeveer 105 mm-PAZ- schreef:Lijkt flink stuk kleiner op de foto, wat was de diameter van de pijp die er eerst onder zat??