Nope..Luco/Alpine-racer schreef:Daar zit je as toch ook aan vast?Menno schreef:dan heeft alleen je remklauw camberdaar gaan we de strijd niet mee winnen lijkt me.

weet ook niet hoe ze het doen trouwens

Nope..Luco/Alpine-racer schreef:Daar zit je as toch ook aan vast?Menno schreef:dan heeft alleen je remklauw camberdaar gaan we de strijd niet mee winnen lijkt me.
Dat truukje is er nog steeds hoorMenno schreef:Ik weet wel dat er aparte assen zijn van renault sport, waarbij 't wel kan met wigjes. Daar zit de as-stomp net zo bevestigd als bij een clioII.
Maar ik kreeg van luco de indruk dat ie een truukje kende voor normale assen.
Menno, met die wigjes zet je toch het hele geval in camber, inclusief de as ? Die blijft er toch op de zelfde manier in geperst? Zoals op de foto van luco te zien is?Menno schreef:Ik weet wel dat er aparte assen zijn van renault sport, waarbij 't wel kan met wigjes. Daar zit de as-stomp net zo bevestigd als bij een clioII.
Heel dat verhaal heb ik al eens uitgelegd in mijn topic ergensTom schreef:laat eens wat foto's zien van die trukendoos
Die as zit in de draagarm geperst. Met die 4 boutjes zit alleen die remklauwbevestigingsplaat vast. De monaco-cup-clio's hadden wel een as met geschroefde as-stompjes, daar kan 't wel met van die wiggen.Riël Notermans schreef:Menno, met die wigjes zet je toch het hele geval in camber, inclusief de as ? Die blijft er toch op de zelfde manier in geperst? Zoals op de foto van luco te zien is?Menno schreef:Ik weet wel dat er aparte assen zijn van renault sport, waarbij 't wel kan met wigjes. Daar zit de as-stomp net zo bevestigd als bij een clioII.
OF zit de as niet in dat deel geperst waar je die 4 bouten in zet?
Inderdaad. En wil je die plaatjes gebruiken op een normale as, kun je écht aan de gang met je frees en draaibank.Menno schreef:Die as zit in de draagarm geperst. Met die 4 boutjes zit alleen die remklauwbevestigingsplaat vast. De monaco-cup-clio's hadden wel een as met geschroefde as-stompjes, daar kan 't wel met van die wiggen.Riël Notermans schreef:Menno, met die wigjes zet je toch het hele geval in camber, inclusief de as ? Die blijft er toch op de zelfde manier in geperst? Zoals op de foto van luco te zien is?Menno schreef:Ik weet wel dat er aparte assen zijn van renault sport, waarbij 't wel kan met wigjes. Daar zit de as-stomp net zo bevestigd als bij een clioII.
OF zit de as niet in dat deel geperst waar je die 4 bouten in zet?
Als in: 'buigen'?mark 5t schreef:steigerpijp
Inderdaad en al uitgebreid omschreven hoe je dat moet doenmark 5t schreef:steigerpijp
Zo deden ze het in de gt turbocup bijna allemaalcanonballman schreef:Tja, waarom niet![]()
heb nog een reserve clio asje liggen, misschien toch maar eens een dommekracht inhuren
een rooie toevallig?-PAZ- schreef:Heb volgens mij nog wel een membraan dumpvalve liggen inclusief T-stuk, zal morgen effe zoeken als je interesse hebt. Voor goed bod mag ie weg