Jochem de Haas schreef:Als het even mee zit staat ie vanmiddag weer bij chris.....
Je word nog een soort handig! (met pc's en mobieltjes...)Jochem de Haas schreef:Jaja ik weet hoe het moet en met me nieuwe foon kan ik ook redelijk foto's maken ( oke nog fff oefenen)
Sja...dezelfde als deze is ook maar zo zo...Jochem de Haas schreef:FF chris mailen die heeft hem laten maken .......................
Maare is konijn engineering niet beter ?
Dat is waar.Steven schreef:Zwam niet, bouw weer eens een dikke corsa op man, dan ben je die 5ies allang weer vergeten
1 advies, neem een stoel met opening in de zitting voor een 6 punts, deze 4 punts gordels hebben we ook in de gte, zijn best leuk maar eigenlijk komt die als je de schoudergordels aantrekt te hoog op je onderbuik te zitten en dat wil je echt niet als er wat gebeurdIvo van Achthoven schreef:Er is hard gewerkt daar in de schuur bij Haas en Florus![]()
Die stoelen en gordels staan erg dik..., staan ook op mn verlanglijstje...
Net opgehaald;-PAZ- schreef:Wat is het bestel Nr van dat ding?Mark Coupe schreef:Vorig jaar maart nog een nieuw hitteschild voor de starter via mnr. renault besteld was geen probleem toen....
Chris schreef:Net opgehaald;-PAZ- schreef:Wat is het bestel Nr van dat ding?Mark Coupe schreef:Vorig jaar maart nog een nieuw hitteschild voor de starter via mnr. renault besteld was geen probleem toen....
6 001 009 580
Ik heb em gisteravond "ff" gemonteerd op mijn rooie GT....pffff, klote werk zeg...-PAZ- schreef:Chris schreef:Net opgehaald;-PAZ- schreef:Wat is het bestel Nr van dat ding?Mark Coupe schreef:Vorig jaar maart nog een nieuw hitteschild voor de starter via mnr. renault besteld was geen probleem toen....
6 001 009 580
Thanx![]()
Zal wel door de ondergrond komen.DennisT schreef:Blijft een hele mooie auto![]()
Alleen staat hij voor niet wat hoger als achter of lijkt dat zo?
Het lijkt heel wat Haas, maar het is allemaal ouwe zooi...Haas schreef:ik verbaas me er toch steeds weer over, chris, hoeveel prachtkarren je eigenlijk hebt
(achterbumper de sierlijst nog weghalen?)