De Onbekende Renault.. II
-
volkswagen busje?
yeh, Volkwagen Crafter bakwagenRicardo16V schreef:volkswagen busje?

@ blik op de weg een blauwe Clio Sport PH2.. Reed door rood.. Bekende? 

-
Wat voor auto heeft hij want ik bracht me vader z'n cls naar de garage en mocht bij budget een vervangende auto kiezen (meestal a klasse etc) maar ik zag een nieuwe clio III dus ik vroeg kan ik die ook meenemenAlex Los schreef:Gisterenavond MikeVV nog zien rijden tussen Woerden en Harmelen

En me pa woont in harmelen.
Wel hoge koppeling zo'n clio ben er niet gek van
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laguna IIRicardo16V schreef:Wat voor auto heeft hij want ik bracht me vader z'n cls naar de garage en mocht bij budget een vervangende auto kiezen (meestal a klasse etc) maar ik zag een nieuwe clio III dus ik vroeg kan ik die ook meenemenAlex Los schreef:Gisterenavond MikeVV nog zien rijden tussen Woerden en Harmelen100km mee gereden gisteravond
Wel hoge koppeling zo'n clio ben er niet gek van

En als je door Harmelen of Nieuwegein een blauwe Clio 16v ziet vlammen dan ben ik dat....of ik moet met de GT Turbo zijn

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik herkende je niet Alex, wist niet dat jij in een blauwe clio reed!Alex Los schreef:Gisterenavond MikeVV nog zien rijden tussen Woerden en Harmelen
Ik had het pasdoor toen je met je licht seinde.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
Al je wordt ingehaald door een zilveren Clio 16v dan ben ik datAlex Los schreef:Laguna IIRicardo16V schreef:Wat voor auto heeft hij want ik bracht me vader z'n cls naar de garage en mocht bij budget een vervangende auto kiezen (meestal a klasse etc) maar ik zag een nieuwe clio III dus ik vroeg kan ik die ook meenemenAlex Los schreef:Gisterenavond MikeVV nog zien rijden tussen Woerden en Harmelen100km mee gereden gisteravond
Wel hoge koppeling zo'n clio ben er niet gek van![]()
En als je door Harmelen of Nieuwegein een blauwe Clio 16v ziet vlammen dan ben ik dat....of ik moet met de GT Turbo zijn

vanmidag omstreeks 18u in nijmegen om de graafscheweg nijmegen uit een blauwe RSI ph III met lexusachterlichten.
-
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... start=2205alexs schreef:@ blik op de weg een blauwe Clio Sport PH2.. Reed door rood.. Bekende?

-
- Moderator
- Contacteer:
Gisteren op de parking van de evenementenhal gorinchem
[img]http://img292.imageshack.us/img292/2737/clioyi4.jpg[/img]

[img]http://img292.imageshack.us/img292/2737/clioyi4.jpg[/img]
Op het moment hiervoor in de straat... Blauwe 19 16V cabrio, zilvergrijze Megane RS Trophy. Beetje slechte kwalliteit met digitale zoom op je telefoon...maar gaat om het idee 
![Afbeelding]()

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Hmm vandaag vlakbij de ikea in kanaleneiland een clio II zilver met mooie velgen etc ik weet niet of het een RS was.
Ik reed in een mercedes R.
Mooie clio
Ik reed in een mercedes R.
Mooie clio
Vanmiddag op A27 een donker-oranje Megane RS, zijn rijgedrag was aso. In de file met een rotvaart constant rijbanen wisselen.

En een andere Megane GT nabij de jaarbeurs Utrecht 21-XZ-HF
![Afbeelding]()
ENNN Vanochtend 07:40 A32 Vanuit Leeuwarden richting Heerenveen een
Clio 16v ph2 62-HJ-JS die nogal plakte, ging rechtsvoorbij en ging bij akkrum of grouw jinsum eraf..
![Afbeelding]()

En een andere Megane GT nabij de jaarbeurs Utrecht 21-XZ-HF
ENNN Vanochtend 07:40 A32 Vanuit Leeuwarden richting Heerenveen een
Clio 16v ph2 62-HJ-JS die nogal plakte, ging rechtsvoorbij en ging bij akkrum of grouw jinsum eraf..

Laatst gewijzigd door alexs op vr 28 mar 2008 1:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah dat is het, want die andere op de A27 was idd met een dikkere bumper..Ivo van Achthoven schreef:DIe Megane is geen RS, maar een GT
Ik zat al naar plaatjes te kijken op internet maar werd er niet wijzer uit..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laatst al een keer gespot, maar wist toen niet wat voor een model Renault het was.
Nu weer gespot op de teersdijk vanaf Wijchen naar Nijmegen en het kenteken onthouden: 18-UH-91
Een Renault 16 TX Automatic.
Nu weer gespot op de teersdijk vanaf Wijchen naar Nijmegen en het kenteken onthouden: 18-UH-91
Een Renault 16 TX Automatic.
Ah zo ziet hij er in de spiegels uitalexs schreef: ENNN Vanochtend 07:40 A32 Vanuit Leeuwarden richting Heerenveen een
Clio 16v ph2 62-HJ-JS die nogal plakte, ging rechtsvoorbij en ging bij akkrum of grouw jinsum eraf..![]()

Door al die langzame plakkers aan de linkerkant was er rechts een mooie lege rijstrook....
En dat plakken viel wel mee toch

KimRS schreef:gisteren op de weg van ziekenhuis Atrium heerlen richting heerlerbaan een blauwe clio I (volgens mij een 16v) met kenteken SP-NF-61, zag er nog goed uit!
Kenteken SP-NF-61
Voertuigsoort personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO 16V U9
Brandstof Benzine
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
-
Ik moest vandaag een klant wegbrengen, eenmaal klant weggebracht rijd er de hoek om en zag dit staan.
Ik weet niet of het een orginele williams is ben te lui om op rdw te kijken
http://img397.imageshack.us/my.php?imag ... 510nh6.jpg
En ook nog een blauwe megane met een bodykit uitlaat vleugeltje op de snelweg 66-dk-ds of in die richting
Ik weet niet of het een orginele williams is ben te lui om op rdw te kijken
http://img397.imageshack.us/my.php?imag ... 510nh6.jpg
En ook nog een blauwe megane met een bodykit uitlaat vleugeltje op de snelweg 66-dk-ds of in die richting
-
- Contacteer:
vanmiddag rond een uurtje of half 5 op de a28 ri utrecht een zeer nette blauwe megane coupe phase 2 met mooie velgen en verlaagd 38-gn-dj
Rechts was idd aardig leeg,Remco schreef:Ah zo ziet hij er in de spiegels uitalexs schreef: ENNN Vanochtend 07:40 A32 Vanuit Leeuwarden richting Heerenveen een
Clio 16v ph2 62-HJ-JS die nogal plakte, ging rechtsvoorbij en ging bij akkrum of grouw jinsum eraf..![]()
Door al die langzame plakkers aan de linkerkant was er rechts een mooie lege rijstrook....
En dat plakken viel wel mee toch

Je kwam afentoe iets dichtbij maar dat trok ik elke keer wel weer weg met 'n beetje gas.

Vermoedelijk gespot in Bodegraven;
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.jpg[/img]
Zag hem twee keer rijden, maar door de afstand kon ik het kenteken niet zien...
Edit;
Zal hem(Wouter) wel zijn, maatje van hem ziet hem nu(13:56) rijden in Ter Aar.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.jpg[/img]
Zag hem twee keer rijden, maar door de afstand kon ik het kenteken niet zien...
Edit;
Zal hem(Wouter) wel zijn, maatje van hem ziet hem nu(13:56) rijden in Ter Aar.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Yep 2x goed
Moest ff snel naar Woerden en kon het niet laten om even een rondje industrie terrein mee te pakken.
Ben daarna bij Oscar geweest in Ter Aar om de kentekenpapieren van de zwarte even af te geven

Moest ff snel naar Woerden en kon het niet laten om even een rondje industrie terrein mee te pakken.
Ben daarna bij Oscar geweest in Ter Aar om de kentekenpapieren van de zwarte even af te geven
Waarom?? Gewoon omdat het kan!