Begin dus maar vast met tellen

gebruik de vertaalsite maarPaul1916v schreef:leave = weggaan/verlaten
leaf = blad
mgs-reeks is-Ray- schreef:ik heb metal gear solid 3 weer aangeslingerd, nooit verder gekomen dan de "eindbaas" The End, en daar zit ik gvd alweer vast.... kutzooi
had dit in gameconsoles gezet maar kreeg net de tip dat jij dat niet kan lezenQuote:
-Ray- wrote:
ik heb metal gear solid 3 weer aangeslingerd, nooit verder gekomen dan de "eindbaas" The End, en daar zit ik gvd alweer vast.... kutzooi
mgs-reeks is . Kan ook niet wachten op mgs4! Maar goed,
The End kun je ook meteen killen buiten bij de "Ponizovje Docks". Daar zit hij in zijn rolstoel, snipergeweer, headshot, klaar.
edit: zo dus http://darthscreencapture.com/MGS3/m/en ... ll_320.mov
of zoek even naar een walkthrough voor mgs3, daar staan meerdere manieren beschreven.
ja, snap ik. maar ik wil geen hele walktrough.... ik ken mezelf
maar die docks, daar ben ik toch allang voorbij?
m'n laatste save was van januari 2006GeniustheGzA schreef:klopt, die docks ben je al een tijdje voorbij. Maar alvast, wanneer je weer een keer opnieuw begint....![]()
![]()
mbt die walkthrough. Alleen zoeken op The End en alleen die tips gebruiken. Zo ben ik (na een tijdje....) langs The Sorrow gekomen, rest gewoon zelf gepuzzeld.
Bovendien, je wil hem nu toch onderhand wel een keer uitspelen?!
Alex Los schreef:Wij een oude groen lijk....wat waarschijnlijk toch wel los gaat
Hopelijk is et wat. Jammer dat je net die groene gelast had en alles, toch weer tijd voor niets ergens ingestoken.Arco schreef:Zaterdag afspraak om bij die rooie te gaan kijken.
Tja Wouter... Wederom kon ik er niets aan doen...
een gtt hebben is nooit wijsArco schreef:Gister de keuze gemaakt om voor 90% door te gaan met de Groene.![]()
Of dat wijs is, zal de tijd leren....
Volgens mij ben jij net zo zuining op je Clio als ikSteven schreef:Oeh nu heb je me helemaal over de zeik Lex...
Ken mij dat rothok nou boeien hehe...
Steven schreef:GTE kopen is helemaal dom