GTT project Paz. VERKOCHT!!
Heb eigenlijk geen idee hoe groot of klein die stickers zijn, zal morgen wel eens informeren bij stickerland.
Maar denk dat je die ook wel in verschillende afmetingen kan krijgen.
Maar denk dat je die ook wel in verschillende afmetingen kan krijgen.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
t is toch al niet legaal, dus de afmeting maakt dan helemaal niets uit.. lekker laten maken zoals je t zelf vind passen
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Mag zo'n sticker niet dan?
Je kan er toch ontheffing voor aanvragen?
Je kan er toch ontheffing voor aanvragen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:

Ali illegalie

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Paul1916v schreef:t is toch al niet legaal, dus de afmeting maakt dan helemaal niets uit.. lekker laten maken zoals je t zelf vind passen
Stickerland levert ze in twee afmetingen, bij mij komt er 30 bij 6,5 op

joeri_16V schreef:Zit je deur er ook al terug in![]()
Gaat ander moeilijk worden bij de apk
De deur zit er weer in, dus dit weekend effe verder klaar zetten voor apk en dan kan de gtt weer de weg op

Ja, vrijwel zeker.
Weet alleen niet of die schokdemperaansluiting nét iets adners zit.
Weet alleen niet of die schokdemperaansluiting nét iets adners zit.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Is precies hetzelfde. Alleen is het wiellager iets groter.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Steven schreef: Enneh... hoe rijd ie nu? Das de hamvraag, al op 1,3 bar gezet ofzo?
Vanavond effe stukje gereden

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
schroefieschroefie 

Stap ik vanmiddag in me auto, merk ik dat de remdruk weinig tot nix is
Vanavond maar es effe kijken wat er exact aan de hand is. Ik denk hoofdremcilinder of remdruk regelaar. Schiet weer lekker op zo vlak voor ring weekend 

Zo.-PAZ- schreef:Ziet er echt super uit roy, alleen zit je ook beetje met het zelfde probleem. Waar laat je de kentekenplaat bij jou zal ie ook flink voor de IC zitten

Van onderaf vastgebout en makkelijk te verwijderen op een meeting oid.
[img]http://i182.photobucket.com/albums/x184 ... 5/5apk.jpg[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
pierre schreef:check vacuumplug op inlaatspruitstuk, kogel gaat vastzitten na een 15 tal jaren.
Neej, zo voelde het niet aan. Voelde meer aan als lekkage, pedaal zakte langzaam weg.
Klopte ook want de remdrukregelaar lekt

Roy schreef:Beter nu als op de ring zelf...-PAZ- schreef: Schiet weer lekker op zo vlak voor ring weekend
Dat zeker, zou niet graag op de ring door de rem gaan
Ja bij jou ziet dat er zo echt super uit, als ik mijn kentekenplaat zo monteer bij mij gtt staat dat net effe wat minder. Ik heb de origenele uitsparing voor de kentekenplaat nog in de bumper zitten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb hem gemonteerd en met wat proefremmen afgesteld. Als het achter vroeg blokkeert, dan gewoon een paar slagen terug draaien.
Dit is het laatste voor de Ring?
Dit is het laatste voor de Ring?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Dat is min of meer het laatste, vanavond de auto verder nog effe nalopen. En de zomer bandjes er weer terug op.
Morgen middag effe langs dynojet om hem te laten afstellen en dan is ie ring klaar
Morgen middag effe langs dynojet om hem te laten afstellen en dan is ie ring klaar

tja, de orgineleveer weer gebruiken, of anders deze opmeten.
gewoon monteren en goed ontluchten he. als je klaar bent ff op een recht stuk de remmen proberen. gewoon tot blokeren toe ongeveer. als je achter kant eerder blokkeert als voor, veer losser stellen. dus voor maximum remkracht zorgen dat daar niet superveel verschil tussen zit. zolang dat de voorkant maar blokkeert voor de de achterkant gaat alles goed he.
gewoon monteren en goed ontluchten he. als je klaar bent ff op een recht stuk de remmen proberen. gewoon tot blokeren toe ongeveer. als je achter kant eerder blokkeert als voor, veer losser stellen. dus voor maximum remkracht zorgen dat daar niet superveel verschil tussen zit. zolang dat de voorkant maar blokkeert voor de de achterkant gaat alles goed he.
Zo de gtt staat ook klaar voor de ring.
Remdruk is weer
, regelaar staat wel goed ook zo op eerste gezicht, remmen blokeren vanvoor, mischien morgen nog eens effe een slagje bij geven en kijken of ie dan nog wat harder remt.
15inch / zomerbanden liggen er weer onder, olie nog effe ververst en verder de auot nog efe nagekeken. Wel nog setje remblokken meenemen voor de zekerheid, die zijn niet helemaal super meer.
Morgenmiddag nog langs bij ruud frederiks / dynojet om te kijken of het motortje helemaal lekker staat afgestelt en dan staat ie helemaal klaar voor het ring weekend
Remdruk is weer

15inch / zomerbanden liggen er weer onder, olie nog effe ververst en verder de auot nog efe nagekeken. Wel nog setje remblokken meenemen voor de zekerheid, die zijn niet helemaal super meer.
Morgenmiddag nog langs bij ruud frederiks / dynojet om te kijken of het motortje helemaal lekker staat afgestelt en dan staat ie helemaal klaar voor het ring weekend

plaats je uitdraai met je motorspecificaties even op het desbetreffende topic.