Nouja, t remt weer redelijk naar behoren, maar moet wel ff andere schijven zetten (die ik gelukkkig al heb liggen

Ik had, helaas voor Nijntje, vandaag al een ander sleutelklusje staan, een Chrysler NewYorker.Tom schreef:Goed bezig daar. Ik zag Robbie, vanochtend al vroeg rijden met zijn boodschappen, dus die zal er ook wel weer zijn
Dat weet je toch, dat ik al dat soort zooi op voorraad hebHaas schreef:godver luco...had je niet ff kunnen bellen, nu zit ik al weer in nijmegen
Hoe laat was dat dan? Ik was er om ongeveer 11:00/11:30 en er was niks te doen.Haas schreef:ja, dat wist ik zeker, maar er stond een rij bij de brezan in nijmegen of er gratis voedsel werd uitgedeeld, dus ik heb die Golf een zwieper gegeven en naar waalwijk gecrosst onder het mom van: "haal ik daar wel..."
Haas schreef:is ook wel zo, maar ja.... boeie
Dikke reet met je klussen!! Genoeg gedaan de afgelopen weken, nu ff lekker twee dagen rust. Er zit nog meer dan genoeg in de pijpleiding, dus ff paar dagen iets anders dan werk of sleutelen, mag wel. Vind de vriendin ook wel eens leuk
rond 8.30u... allemaal van die kampers met mercedesssen..Johan schreef:Hoe laat was dat dan? Ik was er om ongeveer 11:00/11:30 en er was niks te doen.Haas schreef:ja, dat wist ik zeker, maar er stond een rij bij de brezan in nijmegen of er gratis voedsel werd uitgedeeld, dus ik heb die Golf een zwieper gegeven en naar waalwijk gecrosst onder het mom van: "haal ik daar wel..."
Haas schreef:rond 8.30u... allemaal van die kampers met mercedesssen..Johan schreef:Hoe laat was dat dan? Ik was er om ongeveer 11:00/11:30 en er was niks te doen.Haas schreef:ja, dat wist ik zeker, maar er stond een rij bij de brezan in nijmegen of er gratis voedsel werd uitgedeeld, dus ik heb die Golf een zwieper gegeven en naar waalwijk gecrosst onder het mom van: "haal ik daar wel..."
plan voor vandaag:Haas schreef: Nog te doen:
voorpijp luchtdicht maken **CHECK**
massalint monteren aan de bak **CHECK**
schakelstang vinden, monteren en afstellen
uitlaat vervangen
verlagen
cupvelgen eropschroeven voor t ringweekend
luchtfilterfixen en terugzetten **CHECK**
remmen wisselen en klauwen fixen
uhm... 2u per nacht slapen, levert een hoop op: sleutelplezier, ruzie met je vriendin en na een week of 3 breekt het toch wel een beetje op..Ollie schreef:Goed bezig Haas, waar haal je de tijd vandaan
Ach wat is nou belangrijker .........? leuke vriendinnen zijn er zat , goede Renaults (1916V) minderHaas schreef: ruzie met je vriendin
Juist welOllie schreef:Hoop dat ze niet meeleest