GTT project Paz. VERKOCHT!!
Steven schreef:Nee, je moet ff die foto van Ray zoeken, daar wast wel duidelijk te zien.
Of gewoon alleen onder de kap schroeven en die bling rommel wegmikke
iemand enig idee in welk topic die foto's staat, kan ze met de search ook niet terug vinden

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
[img]http://www.golfcabrio.com/images/smiles/smil071.gif[/img] rules!Steven schreef:Nee, je moet ff die foto van Ray zoeken, daar wast wel duidelijk te zien.
Of gewoon alleen onder de kap schroeven en die bling rommel wegmikke
Immer wieder die verdammte Holländer
Dit topic ook maar weer eens uit zijn winterslaap halen
Laatste maanden erg weinig tijd gehad voor de gtt omdat ik erg druk was met allerlei andere dingen.
Gister en vandaag maar weer eens wat tijd gestoken in mijn gtttje
Bumper er weer terug opgezet en de auto klaar gezet voor de apk die er weer zit aan te komen.
En natuurlijk een paar
![Afbeelding]()
Ik moet nog effe kijken wat ik met de kentekenplaat doe, rtc plaat houder eraf of evt gewoon kleine plaat erop vanvoor. Want als ie er nu op zit, zit ie veel te veel voor de IC
![Afbeelding]()
Laatste maanden erg weinig tijd gehad voor de gtt omdat ik erg druk was met allerlei andere dingen.
Gister en vandaag maar weer eens wat tijd gestoken in mijn gtttje

Bumper er weer terug opgezet en de auto klaar gezet voor de apk die er weer zit aan te komen.
En natuurlijk een paar

Ik moet nog effe kijken wat ik met de kentekenplaat doe, rtc plaat houder eraf of evt gewoon kleine plaat erop vanvoor. Want als ie er nu op zit, zit ie veel te veel voor de IC
Hij zit wel erg ver naar voren, bij Maurice lijkt ie verder naar achter te zitten?
En aub niet de kentekenplaat op de zijkant zetten, das echt not done, kleine plaat is
Enneh... hoe rijd ie nu? Das de hamvraag, al op 1,3 bar gezet ofzo?
En aub niet de kentekenplaat op de zijkant zetten, das echt not done, kleine plaat is

Steven schreef:Hij zit wel erg ver naar voren, bij Maurice lijkt ie verder naar achter te zitten?
En aub niet de kentekenplaat op de zijkant zetten, das echt not done, kleine plaat is![]()
Zit volgens mij niet zo veel verder naar voren, wel zit ie bij Maurice nog een stukje lager dacht ik.
Heb er nog niet mee gereden nu, dus daar kan ik nog geen uitspraken over doen
Kleine kentekenplaat ga ik morgen effe bestellen, plaat aan de zijkant is idd echt geen gezicht
joeri_16V schreef:Zit je deur er ook al terug in![]()
Gaat ander moeilijk worden bij de apk
Nog niet, das voor dinsdagavond
En ach apk komt wel goed, vanmiddag al effe op de brug gehad en kon zo snel nix vinden wat er evt afkeur zou zijn
zo'n plaat aan de zijkant mag alleen als je ook een alfa logo erop plakt 

Ach we zullen wel zien wat de temp doet, anders kan ik altijd nog kijken om er grotere radiator in te zettenpierre schreef:komt wind zat onder de kentekenplaat, gaat via de onderspoiler allemaal omhoog.
motoren lopen meestal nogal warm in de.....file.
-
- Car: 5 GTT/RS4
- Contacteer:
Ik vind dat je intercooler erg mooi in je bumper zit...Jij hebt gelukkig de mistlampen erin kunnen houden
..
Zelf heb ik wel kentekenplaat aan de zijkant.. vind het opzich best netjes staan...
Groetjes
Brana

Zelf heb ik wel kentekenplaat aan de zijkant.. vind het opzich best netjes staan...
Groetjes
Brana
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is volgens mij het project topic
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=23981
Merk je trouwens veel verschil met die nieuwe turbo en intercooler?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=23981
Merk je trouwens veel verschil met die nieuwe turbo en intercooler?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
@ wouter. nog niet gereden, auto/project heeft lange tijd stil gestaan omdat ik er geen tijd voor had. Morgen avond gaat mijn deur er terug in en dan kan ik eens een stuk gaan rijden en echt kijken wat ie doet
dan wordt hij zeker de eerste met een stickel?
logische vraag: wie?
Ik twijfel nog een beetje. Op zich vind ik een nieuwe plaat met dikke letters best netjes staan.Alex Los schreef:
En Roy zal der denk ik ook wel een hebben inmiddels
Maar om dit mooie smoeltje nou te verneuken met een kentekenplaat vind ik eigenlijk ook weer niks...

[img]http://i182.photobucket.com/albums/x184 ... G_2095.jpg[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
en waar plak je die stakker.. uh... sticker dan ?