hallo,
omdat mijn wiel aan de bestuurderskant voor aanliep,
heb ik de plastic kappen aan de binnenkant wat strakker gezet met schroeven zodat er meer ruimte ontstond.
een tijd later kwam ik weer eens een keer op de snelweg en voelde ik dat de auto erg trilt tussen 110 en 120.
voorwielen heb ik vandaag laten balanceren. hielp niet.
zou het kunnen zijn dat het komt omdat ik die kappen aan 1 kant heb aangepast,
en dus de lucht of iets dergelijks een andere circulatie krijgt rondom het wiel en hierdoor trilt?
zou graag eerst wat willen horen voordat ik de schroeven enz dr weer uit haal. want zonder was ok niet ideaal.
het trillen is btw trouwens vooral voelbaar (en duidelijk te zien) op het stuur. koppeling in of uit hielp niks.
dus lijkt me wel iets met de wielen en niet de motor.
trillen na aanpassen wielkast.
Nou Pier, toen ik ooit eens een wielkuip verloor op de snelweg begon de auto toch ook erg te trillen ineens. Toen dat stuk plastic eraf waaide was het trillen weer weg.
Dit was bij een wat hogere snelheid dan 120 overigens.
Dit was bij een wat hogere snelheid dan 120 overigens.

ben zelf wel eens over zon wielkuip gereden van een ander, worden regelmatig 'verloren'Robke schreef:Nou Pier, toen ik ooit eens een wielkuip verloor op de snelweg begon de auto toch ook erg te trillen ineens. Toen dat stuk plastic eraf waaide was het trillen weer weg.
Dit was bij een wat hogere snelheid dan 120 overigens.
haha da probleem heb k gelukkig nog net nie.
heb je nog geluk gehad de t niet je wiel blokkeert of zo..
maar ik zal vandeweek maar weer ff de kappen terug zetten,
en een testritje maken. misschien dat het dan over is.
dacht eigenlijk voorheen dat da nix uit zou maken.
heb je nog geluk gehad de t niet je wiel blokkeert of zo..
maar ik zal vandeweek maar weer ff de kappen terug zetten,
en een testritje maken. misschien dat het dan over is.
dacht eigenlijk voorheen dat da nix uit zou maken.