Die man was onder werktijd, je kan dan als particulier niet aansprakelijk worden gehouden mits je kan aantonen dat het opzet is. Je moet dan zn werkgever aansprakelijk stellen.Luco/Alpine-racer schreef:Je kan je schade gewoon verhalen op een particulier
wedden dat die dan ineens de verzekering gaat bellen
[Haas' ex-Coupé]Case closed
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
@Wouter, als ik wat weet, hoor je het meteen!
Gister nog geen nieuws in elk geval (lees, geen reactie van TP)
Gister nog geen nieuws in elk geval (lees, geen reactie van TP)
weer ff een korte update. Afgelopen week contact gehad met de RB. Tegenpartij wijst nog steeds alle schuld af, ook na herhaalde erg uitvoerige verklaringen van mij en mijn RB-persoon. In verder gebakkelei via briefpapier ziet niemand van 'mijn kamp' heil, dus is hetvolgende het plan: er wordt nog een laatste dringende brief gestuurd naar de tegenpartij dat de volgende stap een Civiele procedure is.
wanneer hier niet op gereageerd wordt, gaat het een civiele procedure worden. Zal wel een hele tijd duren, maar ja... de aanhouder wint.
Tis nu bijna een jaar verder, dus de tijd die er nu nog bijkomt, zal me een zorg zijn
lekker aan laten tikken die rente 
wanneer hier niet op gereageerd wordt, gaat het een civiele procedure worden. Zal wel een hele tijd duren, maar ja... de aanhouder wint.
Tis nu bijna een jaar verder, dus de tijd die er nu nog bijkomt, zal me een zorg zijn

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Goedzo Haas, volhouden
En daarna gezellig met zijn allen op de koffie bij die chauffeur thuis

En daarna gezellig met zijn allen op de koffie bij die chauffeur thuis

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Dat helpt?Luco/Alpine-racer schreef:
En daarna gezellig met zijn allen op de koffie bij die chauffeur thuis![]()
VLK Groep
-
Zoals je weet heb ik al een langdruige rechtzaak gehad, net als mijn ouders en broer ooit, en allemaal zijn ze naar tevredenheid afgerond. 1 van mijn broer heeft ongeveer 5 jaar geduurd......en toen zn geld gekregen. Was kansloos toendertijd in mijn optiek. Nu weet ik beter.
Hou vol, geef je RB persoon/advocaat munitie om te schieten (foto's papierwerk etc), en waarsch win je uiteindelijk
Hou vol, geef je RB persoon/advocaat munitie om te schieten (foto's papierwerk etc), en waarsch win je uiteindelijk
chauffeur van logixx jaWouterW schreef:He Martijn kan het SAF niet zo snel meer terugvinden in mn mail.
Maar de tegenpartij was toch Logixxx (dat bergingsbedrijf??)

hoezo?

ze hebben alles al wat ik heb, foto's, beschrijvingen, verklaringen, enzcanonballman schreef:Hou vol, geef je RB persoon/advocaat munitie om te schieten (foto's papierwerk etc), en waarsch win je uiteindelijk

Gister een keurige mail van mijn RB persoon gehad. Hij heeft een brief gestuurd naar de TP met als ultimatum dat er voor 28 maart betaald moet zijn, zo niet, we genoodzaakt zijn, de zaak voor de rechter te brengen.
ik ben benieuwd
ik ben benieuwd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Duimen dan maar. Het is dan precies 10 maanden geleden? Wat een tijd... 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
zoiets ja!
23-5-2007 he, dus ruim 10 maanden...
maar eigenlijk zou ik hoogste verbaasd zijn, als ik nu wel centen krijg. Ze rekken het al zo lang, ik sta niet te kijken als ze het op de rechter aan laten komen......
23-5-2007 he, dus ruim 10 maanden...
maar eigenlijk zou ik hoogste verbaasd zijn, als ik nu wel centen krijg. Ze rekken het al zo lang, ik sta niet te kijken als ze het op de rechter aan laten komen......
dat ben ik ook zeker!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja sommige mensen.......
Hopelijk dat ze nu ineens het licht zien en gewoon gaan betalen. Overigens grote kans dat een rechter eerst zegt "probeer er nog maar 1x zelf uit te komen"
Hopelijk dat ze nu ineens het licht zien en gewoon gaan betalen. Overigens grote kans dat een rechter eerst zegt "probeer er nog maar 1x zelf uit te komen"
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
29 maart en nog niets gehoord....... 

inmiddels nog niets gehoord en dus maar een mail gestuurd. Heb de beste man geprobeerd te bellen, maar 1x in gesprek, daarna zelf een beetje lamlendig geweest. Ik ben benieuwd, maar t zal op korte termijn wel niets worden gok ik ? 

bericht gehad van mijn vrienden: er vind op het moment een hernieuwde inventarisatie van de schadezaak plaats. Ook zullen de getuigen opnieuw telefonisch gehoord worden. Na het bekijken van alle gegevens, krijg ik verder bericht wat er nu allemaal gaat gebeuren.
gister was 'one year on'.... en ik heb niet t gevoel dat er enige progressie is geboekt
Hoopt gepraat en brieven verstuurd, maar we zijn er tot nu toe nergens mee gekomen.
Er is wederom communicatie geweest met de tegenpartij en ik kreeg gister een brief dat deze, hoe kan het ook anders (....
), nog geen reactie heeft gegeven op een laatste verzoek tot oplossing van de zaak bij de rechter om.
Zucht... ik wordt er niet vrolijker van. Ik geef het voorlopig niet op, maar de illusie dat ik ooit een cent terug ga zien heb ik eigenlijk al niet meer

Er is wederom communicatie geweest met de tegenpartij en ik kreeg gister een brief dat deze, hoe kan het ook anders (....

Zucht... ik wordt er niet vrolijker van. Ik geef het voorlopig niet op, maar de illusie dat ik ooit een cent terug ga zien heb ik eigenlijk al niet meer

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Echt minder dit Haas, zou inderdaad ook het idee krijgen dat er nooit meer wat geld loskomt..
Ik denk dat gewoon stom volhouden het beste is..
Succes nog
Ik denk dat gewoon stom volhouden het beste is..
Succes nog

-
- Contacteer:
schiet niet op zo Haas....
Maar volhouden

Maar volhouden

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Lang leve je rechtsbijstand.Haas schreef:gister was 'one year on'.... en ik heb niet t gevoel dat er enige progressie is geboektHoopt gepraat en brieven verstuurd, maar we zijn er tot nu toe nergens mee gekomen.
Er is wederom communicatie geweest met de tegenpartij en ik kreeg gister een brief dat deze, hoe kan het ook anders (....), nog geen reactie heeft gegeven op een laatste verzoek tot oplossing van de zaak bij de rechter om.
Laat ze de vent maar plat procederen.
Kost hem ook tijd en geld.
Dit soort lui moet je flink je tanden in zetten en goed schudden.
Success

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC