ACT: ICT en (web) Design.

Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Luco/Alpine-racer schreef:
Siempie schreef:
GJ schreef:Voor de mensen met nieuwsgroepen toegang:
Renault Dialogys 2007

staat al in de que, binnen 50 min binnen.
zijn toch alleen par bestanden?
De zoekopdracht klopt niet... Je moet effe oudere bestanden meepikken en dan krijg je wel de juiste. Ik heb 'm gedownload en geinstalleerd, maar nog effe geen succes. Heb er verder nog niet veel aandacht aan besteed, maar het lijkt erop alsof het pad niet klopt of zo... Het werkte bij mij in ieder geval niet direct, maar om eerlijk te zijn had ik dat ook niet verwacht. ;)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

werkt hier perfect, dvdtje van mark gekregen
GJ
Car: Megane 4 RS

Zal wel aan Vista liggen :lol:
Merijn
Über-Spammer

Ik heb Vista niet op mijn laptop draaien... :P
Gabri van der Veen
Über-Spammer

zal dat dvdtje van mark ook even testen op vista weten we het zeker :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Gabri van der Veen
Über-Spammer

na 2 dagen met vista te werken het eerste blauwe scherm al gezien :p
Project 21 16v
Merijn
Über-Spammer

Prutsert... ;)

Alle drivers Vista-compatible?
Gabri van der Veen
Über-Spammer

valt me eigenlijk nog mee dat de meeste programma's al een vista-update hebben.

Het eerste wat je eigenlijk meteen bij Vista moet doen is het UAC uitzetten, dan werkt het meeste gewoon, want anders schrijft die niks naar de C: toe.
Project 21 16v
Merijn
Über-Spammer

UAC is echt zoooo irritant! :(

En het werkt ook gewoon niet. Bij elke handeling moet je toestemming geven en als je dat 10 keer moet doen in een minuut, dan lees je niet meer en klik je gewoon altijd op JA, DOORGAAN! Nondeju... ;) Met als gevolg dat het net zo unsafe is en je er ook nog eens een kuthumeur aan overhoudt.
Xabre
Car: 19 16V

lekker XP Professional corporate installeren met volume license key :P :worship:
Trust me. I know what I'm doing.
Merijn
Über-Spammer

Ik zoek dat ene programma waarmee ik SATA-drivers gemakkelijk kan slipstreamen in een WIndows install cd. Hoe heet dat programmaatje ook alweer? Je kunt er ook SP's en hotfixes mee slipstreamen...

Ik dacht dat het iets van 'ndesk' was, maar dat is het niet... Iemand?
Tim
Car: E36 M3

Nlite bedoel je denk ik, erg handig programma! :)
Marcel B.

idd :)
Merijn
Über-Spammer

Ik had 'm ondertussen inderdaad gevonden en mijn problemen zijn opgelost. :D

Wat een gezever is dat toch altijd met die SATA-drivers voor XP. :-(
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Merijn schreef:UAC is echt zoooo irritant! :(

En het werkt ook gewoon niet. Bij elke handeling moet je toestemming geven en als je dat 10 keer moet doen in een minuut, dan lees je niet meer en klik je gewoon altijd op JA, DOORGAAN! Nondeju... ;) Met als gevolg dat het net zo unsafe is en je er ook nog eens een kuthumeur aan overhoudt.
Je kan hem natuurlijk uit zetten, maar je ken het ook instellen dat je wat minder meldingen krijgt. :beer:
.:: TurboPowerr ::.
Merijn
Über-Spammer

Gewoon uit met die rommel... :) Nog beter: Vista eraf. :biertjuh:
Egon

active24 :gun:
we zijn weer eens uit de lucht :(
Marcel B.

Tijd voor een echte hosting provider? ;)
Egon

Marcel B. schreef:Tijd voor een echte hosting provider? ;)
oke, noem maar welke goed is :)
ben zelf druk aan het zoeken maar ze kunnen allemaal van alles beloven, deed active24 ook destijds. is maar weinig van terrecht gekomen (N)
we zijn gemiddeld 2-3 keer per week uit de lucht :(
mail komt niet of veel te laat aan.
|:
Merijn
Über-Spammer

Interconnect?
Tim
Car: E36 M3

Merijn schreef:Gewoon uit met die rommel... :) Nog beter: Vista eraf. :biertjuh:
:worship:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Merijn schreef:Gewoon uit met die rommel... :) Nog beter: Vista eraf. :biertjuh:
was dit toen ook niet het geval met XP toen dat net uit was :D
Project 21 16v
Merijn
Über-Spammer

Precies... Pas na SP2 werd het een beetje beter, maar toen kon je 'm met de systeemeisen die ze opgeven (128 mb RAM!) echt niet meer draaien!

Ik hoop voor de mensen die een laptop of desktop met 1 GB RAM gekocht hebben voor Vista, dat het niet hetzelfde gaat worden met dit OS... Wat een troep. :(
Egon

Merijn schreef:Precies... Pas na SP2 werd het een beetje beter, maar toen kon je 'm met de systeemeisen die ze opgeven (128 mb RAM!) echt niet meer draaien!

Ik hoop voor de mensen die een laptop of desktop met 1 GB RAM gekocht hebben voor Vista, dat het niet hetzelfde gaat worden met dit OS... Wat een troep. :(
heb 2 GB in mijn laptop. is nog om te huilen zo traag. zal er zus zeker niet veel beter op kunnen worden denk ik dan
Merijn
Über-Spammer

Nou, SP1 van Vista heeft wel echt veel performance problemen verholpen, dus die zou ik echt effe installeren. Liefst met een verse installatie (dus NIET met zo'n gare recovery-cd!) en direct SP1 installeren. Beter nog: Slipstreamen, zodat je de volgende keer gewoon ineens de goeie versie kan installeren.
Egon

heb een mooi loginsysteempje gedownload, mysql
moeten nog een paar dingen in aangepast worden. iemand die mij hiermee kan helpen?
Merijn
Über-Spammer

Ik heb een probleem waar ik maar geen oplossing voor kan vinden en ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

Het volgende is het probleem:

Laptop, Toshiba A200 (PSAE6E) geleverd met Vista, maar daarover ben ik niet tevreden, dus heb ik besloten te downgraden naar XP. Nu beginnen de problemen! Ik heb een aantal onbekende apparaten in de laptop, die Windows niet kent. 1 daarvan is de geluidskaart. Ondanks dat de geluidskaart volgens het systeem wel geinstalleerd is, werkt deze niet. Ik heb namelijk in Device Manager een uitroepteken staan bij 'Audio Device on High Definition Audio Bus'. Op geen mogelijkheid krijg ik dit probleem verholpen.

Wat heb ik reeds gedaan:

Clean install XP SP2, SATA-drivers geslipstreamd met NLite.
Chipset-drivers geinstalleerd (succesvol, zegt de installatie wizard)
ATI Video-drivers geinstalleerd, incl. HD Audio drivers die hierbij horen (keuze in wizard)

Dit heeft tot nu toe niet gewerkt. Ik heb wél het icoontje in de taskbar dat ik geluid zou moeten hebben en het ATI device is wel goed geinstalleerd, maar het Audio Device blijft een uitroepteken geven.

Verder heb ik geproveerd de UAA-patch voor XP SP2 handmatig te installerd, maar dit mocht ook niet baten. Overigens zit deze patch al verwerkt in de installatieprocedure van de display-driver.

De losse installatie van de sound-drivers, gedownload van de Toshiba-site, helpt ook niets. Ik heb al aardig wat fora afgestuind en ook hier al wat zoekopdrachten gedaan, maar tot op heden geen oplossing.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om dit probleem te verhelpen, want ik begin er inmiddels een beetje moedeloos van te worden!

Alvast bedankt.
Riël
Über-Spammer

Weet je zeker dat dat geen (inbel-) modem is waar je drivers van mist? Noemen ze ook wel eens zo.

Lijkt me zoiets. Misschien fuckt dat m zo.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer

nee, de 'Modem device on high definition audio bus' staat er ook tussen, maar die krijg ik wel geinstalleerd met de bijgeleverde driver. :)
RoyH

Misschien een hele domme vraag, maar even de installatie ongedaan maken en hem autmatisch laten oppikken door Xp, of had je dat ook al gedaan?

Ik weet alleen dat dit bij de NIC kan, geen idee of dit ook geld voor de audiokaart.
Reno-loos
Merijn
Über-Spammer

Dit heb ik uiteraard eerst geprobeerd, maar Windows herkent 'm niet en ook via Internet wordt hij niet gevonden. Sterker nog, wanneer ik de wizard afsluit nadat er geen drivers voor gevonden zijn, kan ik NIET meer op het knopje 'reinstall driver' klikken. Ook kan ik het device niet meer verwijderen, omdat het volgens Windows nodig schijnt te zijn om de PC op te starten. :S
RoyH

ok.... hmm.. het gaat om een nieuwe laptop neem aan? Daar zal support bijzitten toch? En in een laatste noodgeval de fabrikant v/d kaart?
Reno-loos
Merijn
Über-Spammer

Het is een hagelnieuwe Toshiba niet met zo'n voorgeinstalleerde Vista-rommel geleverd is. Ik heb alle partities eraf gemikt en ben opnieuw begonnen. Ik betwijfel of ze nu nog ondersteuning bieden... :P
RoyH

hehe dan krijg je dat gemekker natuurlijk weer "met onze configuratie werkte het, dan heeft u pech".

Maja als je niet tot een oplossing komt dan zou ik het toch maar eens proberen :P maar het blijft een vreemd verhaal... iets dat met vista werkt moet het toch ook met xp doen, niet?
Reno-loos
Merijn
Über-Spammer

Je zou zeggen van wel. En ze ondersteunen volgens de site XP wel. Ik heb wel de BIOS moeten upgraden voor XP. :S

Vanavond nog maar eens proberen!
Plaats reactie