Zoals de naam al doet vermoeden ben ik dus de jongere broer van 'Droes'.
Ik ben 22 jaar, ben afgestudeerd aan de Hogeschool Gent richting Financie- en Verzekeringswezen sinds juni 2007. Vanaf 1 september mag ik beginnen werken bij Fortis Bank.
Verder ben ik hier eigenlijk al een jaar of drie aanwezig op het forum, maar dan wel postend onder de naam 'Droes'

Van de paar duizend posts die 'Droes' heeft, zal hij er mss een paar honderd zelf gemaakt hebben

Dus veel zal er voor mij niet veranderen, ik ken hier zowat iedereen of het forum, waaronder ook al een paar persoonlijk (Jochem, Chris, Luco, Robert-jan, Storm, Joeri, Jo,.. wie vergeet ik?) van de RCB-meeting dit jaar.
Waarom heb ik nu zelf een account aangemaakt?
Wel mn broer gaat volgende maand verhuizen (jaja samenwonen met de vriendin) en kleine broer vindt dat i nu maar zelf zijn posts mag gaan maken

Aangezien ik nog student ben heb ik nog geen auto, wat behoorlijk pijnlijk is omdat mn broer er 3 staan heeft

Dagelijks rijd ik in de Renault 19 1.4RT van me oudjes, daar zal ik maar niet verder op ingaan..

Owja ik ben ook diegene die de Renault-miniaturen verzameld..
Verder zal 'Droes' minder aanwezig zijn qua posts, aangezien ik dit was.. Tijd om zelf naam te maken hier op het forum als 'Droes Junior'

Wat zijn nu de plannen?
Wel, maken dat ik eindelijk van tschool verlost ben en ik kan gaan sparen om een hele grote rode BBQ te kopen..

Een foto van mezelf zal ik maar niet posten, daar zit niemand op te wachten

Tot op het forum!!
Groeten
Droes Junior