super alvast bedanktWillem-Jan schreef:Gister nog even bezig geweest, alle koelslangen aangesloten (ik maak een foto Danny)
Boven de 0,9 bar is t gedaan, dan weet de ecu geen raad meer ermee.Willem-Jan schreef:Standaard heeft zo'n 1.7 T ook 'maar' 120 pk, net als een standaard GTT-blok. Het verschil is dat dit met 0.3 bar turbodruk is. En dat deze druk vrij makkelijk naar 1.0 bar kan...
Kijk en dan wordt het interessant. Daarnaast is zo'n multipoint injectieblok wel heerlijk rijden. Ik ga eerst ook gewoon standaard rijden. Dit blok wat er nu bij mij in ligt is een tijdelijk 1.7 T blok dat we nog hadden liggen. M'n eigen blok maak ik dan rustig klaar om te tunen. Stapel nieuwe pakkinkjes en alles goed schoonmaken en nakijken, en waar nodig vervangen. Als dat allemaal klaar is ff blokjes wisselen en blazen met de boel. Doel is om met ongeveer 180 pk te gaan rijden. Dit schijnt goed te kunnen en redelijk betrouwbaar te zijn. Maar de tijd en de testbank zullen dit uitwijzen
Heb je die door Richard laten tunen? Ik ben ook zeer benieuwd als het zo'n Richmod is hoe die het doet.eevvoo schreef:allemaal cafepk's![]()
![]()
trage blokken zijn het.
....
hmm heb hier een ECU van een volvo liggen ( net terug uit engeland) gemod voor in totaal 125 euro inclusief verzendkosten. eens kijken wat ie dit jaar op de bank doet
Zat een briefje bij met iets van paste niet goed in de brievenbus, zlefs niet zonder dat karton...-PAZ- schreef:Toen ie hier weg ging zat er toch echt nog een stukje karton en tape rond![]()