trouwen!
-
- Contacteer:
Even een kleine mededeling van mijn kant ik ga september dit jaar in het huwelijksbootje stappen met twingo-miranda
. Wij willen met de bruidsreportage iets doen waar we alle twee weg van zijn en dat is een reportage waarin 3a4 5gtt een rol spelen dit wil zeggen dat er door een professionele fotograaf foto's gemaakt worden van ons en de gtt's samen,maar we hebben ook kunnen regelen dat als het lukt om 3 a 4 gtt bij elkaar te krijgen er een kleine shoot van alleen de gtt gemaakt word als bedankje.Dus onze vraag is zijn er vrijwilligers met een 5gtt die het leuk lijkt deel uit te maken van onze bruidsreportage?

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ligt aan de datum
Moet ik jullie feliciteren of.....
Nee hoor van HARTE

Moet ik jullie feliciteren of.....

Nee hoor van HARTE
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
ok misschien iid makkelijk om de datum erbij te zetten bij deze het zou gaan om 23-09-08 tussen ongeveer 3uur en half 5
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Misschien ook even handig om te vermelden wat voor 5 GTT's je zoekt.
Wil je b.v. alleen maar phase 1 of phase 2 of alleen maar blue sports.
Hoe ziet de dag eruit ik bedoel wat wordt er van de 5 GTT eigenaren verwacht?
23-09 is volgens mij een normale door de weekse dag dus zullen mensen vrij moeten regelen of een paar uur eerder weg moeten ofzo.
Iets meer info is wel gewenst lijkt me.
Wil je b.v. alleen maar phase 1 of phase 2 of alleen maar blue sports.
Hoe ziet de dag eruit ik bedoel wat wordt er van de 5 GTT eigenaren verwacht?
23-09 is volgens mij een normale door de weekse dag dus zullen mensen vrij moeten regelen of een paar uur eerder weg moeten ofzo.
Iets meer info is wel gewenst lijkt me.
.:: TurboPowerr ::.
-
- Contacteer:
Is er ook al een lokatie bekend?
-
- Contacteer:
bij deze een uitgebreide beschrijving:
We trouwen op dinsdag 23-09-08 in Alphen a/d Rijn om 14:00 dit duurt tot 15:00 Dan is het Van 15:00 tot ongeveer 16:00 het maken van de bruidsreportage met de 3a4 gtt in de omgeving van Alphen a/d Rijn.Wat we zoeken qua gtt willen wij het liefst 3 a 4 phase 2 gtt.Het moeten alleen wel 3 a 4 Verschillende kleuren zijn.De foto's worden bij mooi weer op een buiten locatie gemaakt en bij slecht weer zijn wij nog op zoek naar een garage waar dan de foto's gemaakt kunnen worden.Het is dan de bedoeling dat de gtt's rond kwart voor 3 bij het oude raadhuis in alphen a/d Rijn klaar staan alwaar we met de stoet gtt's naar de fotolocatie gaan.Het is wel op vrijwillige basis het enige wat wij kunnen doen voor diegene die met een turbo komt zoals eerder gezegd een kleine fotoreportage van de turbo's alleen maken en jullie als bedank deze foto's geven aan jullie.Mocht er nog iets onduidelijk zijn of jullie willen nog wat weten laat het dan even weten.
We trouwen op dinsdag 23-09-08 in Alphen a/d Rijn om 14:00 dit duurt tot 15:00 Dan is het Van 15:00 tot ongeveer 16:00 het maken van de bruidsreportage met de 3a4 gtt in de omgeving van Alphen a/d Rijn.Wat we zoeken qua gtt willen wij het liefst 3 a 4 phase 2 gtt.Het moeten alleen wel 3 a 4 Verschillende kleuren zijn.De foto's worden bij mooi weer op een buiten locatie gemaakt en bij slecht weer zijn wij nog op zoek naar een garage waar dan de foto's gemaakt kunnen worden.Het is dan de bedoeling dat de gtt's rond kwart voor 3 bij het oude raadhuis in alphen a/d Rijn klaar staan alwaar we met de stoet gtt's naar de fotolocatie gaan.Het is wel op vrijwillige basis het enige wat wij kunnen doen voor diegene die met een turbo komt zoals eerder gezegd een kleine fotoreportage van de turbo's alleen maken en jullie als bedank deze foto's geven aan jullie.Mocht er nog iets onduidelijk zijn of jullie willen nog wat weten laat het dan even weten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mogen ze niet op het zuipfestijn komen
Moet toch wel lukken 4 stuks
helaas hebben we een phase1

Moet toch wel lukken 4 stuks

helaas hebben we een phase1
-
- Contacteer:
sorry er helemaal vergeten bij te zetten uiteraard zijn diegene welkom op ons feest!!!!!!!!!!!!!! 

-
- Contacteer:
Dat is ook een goed idee ja andere ideeen zijn ook welkom!pierre schreef:5 WITTE 5gt turbos lijkt me wel aardig.
-
- Contacteer:
Ja! das waar btw hoe staat t mer de 5Roy schreef:Laat ik nou net een witte phase 2 hebben..![]()

-
- Contacteer:
ik heb hieronder even een lijstje gemaakt zet even je naam erbij als je er interesse in heb!
1.
2.
3.
4.
en het reservegetal!
5.
1.
2.
3.
4.
en het reservegetal!
5.
-
- Contacteer:
laat me raden je heb een phase 1?Tino schreef:Gedoemd te mislukken dat huwelijk... phase 2s doet normaal man

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ow dus de phase 1 is tweede keus, jij maakt vrienden

heel leuk feestje precies

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
DennisT schreef:Vraag wouter, die heeft ook een witte ph2

roep maar als het nodig is, Alphen ligt aan dezelfde weg als Nieuw Vennep
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Contacteer:
Ok zet, als je wil, jezelf er maar bij op de lijst

-
- Contacteer:
leuk al die reacties 

-
- Contacteer:
ja mn aanstaande weet ervan en leest enthousiast mee.
Wat betreft de kleuren willen we toch eerst proberen om circa 4 witte gtt's bij elkaar te krijgen.

is het de bedoeling dat het bruidspaar in de wagens gereden wordt? Hopelijk heeft je aanstaande dan geen klassieke bruidsjurk. Om discussie te vermijden, ik doel hiermee op te weinig ruimte voor het kleed. Wij hadden een porsche 911 turbo voorzien en zijn ervan afgestapt... een 500sl cabriootje was nou ook geen straf 

-
- Contacteer:
Nee het is niet de bedoeling dat we in een van de auto's mee rijden we rijden zelf in onze eigen auto mee het is puur voor het maken van onze bruidsreportage dus de gtts rijden achter de bruidswagen aan naar de fotolocatie.-jo- schreef:is het de bedoeling dat het bruidspaar in de wagens gereden wordt? Hopelijk heeft je aanstaande dan geen klassieke bruidsjurk. Om discussie te vermijden, ik doel hiermee op te weinig ruimte voor het kleed. Wij hadden een porsche 911 turbo voorzien en zijn ervan afgestapt... een 500sl cabriootje was nou ook geen straf
-
- Contacteer:
nou we hebben al 2 witte gtts nu nog drie.
@ roy
@ wouter
@ roy

@ wouter