... het balen is van die barst
... ik toen al redelijk ver heen was.Egon schreef:... internet van anderen gebruiken komt ons eigenlijk ook wel bekend voor![]()
... het balen is van die barst
RS rijden is ook inderdaad erg duur!! Ik heb al 2.800 euro uitgegeven alleen al aan benzine in 3 en ene halve maandJean-Paul-S schreef:... je dan wel een andere baan moet zoeken
... je rs anders ook ontslag neemt
... Het je eigen keus is om die auto te rijdenindolicious1980 schreef:RS rijden is ook inderdaad erg duur!! Ik heb al 2.800 euro uitgegeven alleen al aan benzine in 3 en ene halve maandJean-Paul-S schreef:... je dan wel een andere baan moet zoeken
... je rs anders ook ontslag neemt
....ik altijd alles weetWouterW schreef:... ik me afvraag hoe jij dat weet.
... die van een Renault 19 ook past
Mazzelpik ik krijg een vergoeding van 500 per maand en de rest mag ik zelf lappenRoyH schreef:... mijn baas de benzine betaald
... verkoop die rs dan en koop iets op gasindolicious1980 schreef:Mazzelpik ik krijg een vergoeding van 500 per maand en de rest mag ik zelf lappenRoyH schreef:... mijn baas de benzine betaald
Nee joh doe niet zo gek!! Ik heb het er wel voor overJean-Paul-S schreef:... verkoop die rs dan en koop iets op gasindolicious1980 schreef:Mazzelpik ik krijg een vergoeding van 500 per maand en de rest mag ik zelf lappenRoyH schreef:... mijn baas de benzine betaald![]()
... ik door deze auto ook netto een paar honderd euro minder over houdindolicious1980 schreef:Mazzelpik ik krijg een vergoeding van 500 per maand en de rest mag ik zelf lappenRoyH schreef:... mijn baas de benzine betaald
Jean-Paul-S schreef:... jij hem dan zeker weer wilt ruilen voor die gt met kapotte koppelingskabel