Thanx Mate!Dnns schreef:Zeker weten ! Mooie 5 die je hebt gekocht !Michel D. schreef:Vind dit al jaren een geweldige velg voor onder een GTT. Lekker klassiek.Dnns schreef:Wel uber dik zo !![]()
Gefeliciteerd en veel veilige kilometers
Even voorstellen: Michel, cabrio verkocht, Safrane erbij.
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
-
- Contacteer:
He broer! gefeliciteerd met de turbo jongen nou jw weet waar je hem in alphen voor de deur moet zeggen toch 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gefeliciteerd met de aanschaf. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Contacteer:
heb je die evo erbij gekocht?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die is naar een ander forumlid gegaan, ben zn naam even kwijt
Nee, een zo'n roestbak voor de deur is wel genoegSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:heb je die evo erbij gekocht?
Die Elia moet morgen opgehaald worden door Ricardo. Anders komt ie weer in de verkoop. Geloof dat er al twee geinteresserden waren. (Je vraagt of ze mee gaan kijken en willen die Elia zelf meenemen
-
- Contacteer:
ja klopt en vooral eerlijk zijn over kilometer standen enzo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
AARGGHHHH weer zo'n hok ik de buurt erbij 
-
- Contacteer:
ja nog ff en waddinxveen e.o. komt op de kaart als turbo regio te staan 

Heb zojuist een mail

Is gisteren een Belg bij geweest

Helaas dus volgende week niet de GTT ophalen. Sommige mensen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo gaat dat tegenwoordig .................
Kijken is kopen en meenemen.
Das mooi %42 # 886^^$

Das mooi %42 # 886^^$
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja wel van geld ...maarja wie niet
Ik was er al bang voor...
Tja, zo gaat dat gewoon in de handel... Als ik in Michels schoenen had gestaan, dan had ik het zelf ook ietsjes anders aangepakt...
De verkoper heeft gewoon eieren voor zijn geld gekozen, en daar is ook wat van te zeggen... Of het netjes is, dat is een tweede... Ik had het in ieder geval niet verwacht van die Dave...

Tja, zo gaat dat gewoon in de handel... Als ik in Michels schoenen had gestaan, dan had ik het zelf ook ietsjes anders aangepakt...
De verkoper heeft gewoon eieren voor zijn geld gekozen, en daar is ook wat van te zeggen... Of het netjes is, dat is een tweede... Ik had het in ieder geval niet verwacht van die Dave...

rdw schreef:Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken YF-32-HT

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour

Succes met de zoektocht naar een andere.
Balen zeg! Vindt het een behoorlijke k%t actie van die verkoper........
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij stond er nog een kant en klare in Friesland te koop, een zilvere geloof ikMichel D. schreef:Allemaal bedankt voor jullie reactie! Nu maar zoeken naar een andere GTT...

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Vind het alleen wat verdacht dat ie een jaar geleden nog 8000,- op moest brengen...Alex Los schreef:Volgens mij stond er nog een kant en klare in Friesland te koop, een zilvere geloof ikMichel D. schreef:Allemaal bedankt voor jullie reactie! Nu maar zoeken naar een andere GTT...
-
- Contacteer:
he broer k had t vanmiddag al tegen je gezegd maar wat een naai streek van die gozer 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
Ik ken de auto en de vorige eigenaar die de auto heeft opgebouwd, dus als je wat wilt weten, pm maar evenAlex Los schreef:Volgens mij stond er nog een kant en klare in Friesland te koop, een zilvere geloof ikMichel D. schreef:Allemaal bedankt voor jullie reactie! Nu maar zoeken naar een andere GTT...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oke das geen probleem pas ik wel aan voor je ........Michel D. schreef:Ja dan is er nog een klein probleem, vier zitplaatsen is nl. gewenst...WouterW schreef:Kijken kan altijd toch?
En ja ook de kooi haal ik er ff uit

Mmmmmmmmm, die kooi is wel erg in trek, kreeg ook al een mail van Chris...Jochem de Haas schreef:Oke das geen probleem pas ik wel aan voor je ........Michel D. schreef:Ja dan is er nog een klein probleem, vier zitplaatsen is nl. gewenst...WouterW schreef:Kijken kan altijd toch?
En ja ook de kooi haal ik er ff uit
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Minder voor je Michel!Willem-Jan schreef:Ik ken de auto en de vorige eigenaar die de auto heeft opgebouwd, dus als je wat wilt weten, pm maar evenAlex Los schreef:Volgens mij stond er nog een kant en klare in Friesland te koop, een zilvere geloof ikMichel D. schreef:Allemaal bedankt voor jullie reactie! Nu maar zoeken naar een andere GTT...
blijf het wel vreemd vinden dat die "friese" gtt binnen een halfjaar 5000,- afschrijft!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Dat heeft zo z'n redenen, maar heeft niks met de staat van de auto te maken. En dat weet ik 100% zeker.Hessel schreef:Minder voor je Michel!Willem-Jan schreef:Ik ken de auto en de vorige eigenaar die de auto heeft opgebouwd, dus als je wat wilt weten, pm maar evenAlex Los schreef:Volgens mij stond er nog een kant en klare in Friesland te koop, een zilvere geloof ikMichel D. schreef:Allemaal bedankt voor jullie reactie! Nu maar zoeken naar een andere GTT...
blijf het wel vreemd vinden dat die "friese" gtt binnen een halfjaar 5000,- afschrijft!
Sowieso was die prijs die er eerst op stond met een hele dikke audio installatie en de auto is naar de huidige eigenaar gegaan zonder de audio.