wie kan mij beetje vertellen hoe een electronice stuurbekrachtigingspomp werkt
mijn pomp op mijn 2litertje zit eigenlijk in de weg. dus nu zat ik een beetje naar zoon electronice stuurbekrachtigingspomp te kijken
en is het wel op een 16v klepper tebouwen
Die van een express kan je ook gebruiken
maar ze zijn ook niet echt klein hoor
Maar kan in principe bij elk blok bijgebouwd worden, als je de ruimte ervoor hebt
Ook ff goed afzekeren.
En het vreet stroom.
onderin zie je het reservoir en daaronder zit de pomp
Ik heb op mijn clio (Clio2 fase1) nog een "oud" type pomp zitten volgens mij, de nieuwere clio's sturen echt een stuk fijner... maar tis maar waar je van houdt
kan het zijn dat er op een VTS saxo ook zo'n pomp zit?, ik meen dit bij een collega gezien te hebben.
Ik wist niet dat deze bestonden, heel toevallig dat er hier nu een topic over loopt.
en van benzine pomp afhalen kan, maar dat betekent wel dat stuurpomp gelijk gaat draaien wanneer benzinepomp aangaat
origineel is het zo gemaakt dat de stuurpomp aangaat wanneer er oliedruk is, op die manier doet ie het alleen wanneer de motor draait.....trekt je accu anders best snel leeg
heb wel s zo'n ding achteraf helemaal ingebouwd...
en van benzine pomp afhalen kan, maar dat betekent wel dat stuurpomp gelijk gaat draaien wanneer benzinepomp aangaat
origineel is het zo gemaakt dat de stuurpomp aangaat wanneer er oliedruk is, op die manier doet ie het alleen wanneer de motor draait.....trekt je accu anders best snel leeg
heb wel s zo'n ding achteraf helemaal ingebouwd...
Alleen wanneer de motor draait idd. Daarom via de brandstofpomp. Maar olielampje kan iodd ook.