Ook een GTT ?ronald-cabrio schreef:mmmmmmmmmmmmm nu ik nog
Even voorstellen: Michel, cabrio verkocht, Safrane erbij.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat wel humor is, is dat ik ook nog bij dat ding wilde gaan kijken voordat jullie geweest zijn. Had alleen van tevoren het "project"topic ff bekeken, vond het toen al meteen nix meer. Chris en ik hebben daar wat mee. Ik ben nl. ook met de BS YL-52-BK bezig geweest, maar de "ervaringen" met de HN-HL-19 lagen nog iets te vers in het geheugen.Jochem de Haas schreef:Tja triest, diep triest.Chris schreef:Hoop dat het wat is Michel.![]()
Ben van de week bij bovenstaande Clio geweest...Robke schreef:Dit is overigens z'n projecttopic.
Klik hier.
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De 5 met de leeuw 

Tja, deze had eigenlijk bij jou moeten staan;
[img]http://www.5gt.nl/images/35d1453767602d ... 2-3647.jpg[/img]
Heb overigens de Kempenaar map nog met je gegevens...
Oja, over die Clio. Dat projecttopic weerhield ons er niet van om niet te gaan... Achteraf...

Oja, over die Clio. Dat projecttopic weerhield ons er niet van om niet te gaan... Achteraf...

Laatst gewijzigd door Chris op zo 24 feb 2008 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Lachen man, die map is dan echt antiek!Chris schreef:Tja, deze had eigenlijk bij jou moeten staan;
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou die mogelijkheid is er nog steeds......
Hij is te koop ........voor de juiste prijs en aan een liefhebber

PM me maar!Nou die mogelijkheid is er nog steeds......
Laatst gewijzigd door Michel D. op zo 24 feb 2008 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ja ook een gtt toch leuk om er bij te hebbenJochem de Haas schreef:Ook een GTT ?ronald-cabrio schreef:mmmmmmmmmmmmm nu ik nog

-
- Contacteer:
nou ja mocht mn broer m niks vinden mag je mij ook wel een pm sturen hoorJochem de Haas schreef:Nou die mogelijkheid is er nog steeds......

Hahahaha, jij moet je geld eerst aan iets anders uitgeven en ja op dat feessie wordt nu al door heul veul mensen gerekend.ronald-cabrio schreef:nou ja mocht mn broer m niks vinden mag je mij ook wel een pm sturen hoorJochem de Haas schreef:Nou die mogelijkheid is er nog steeds......

-
- Contacteer:
haha ja weet k ook wel maar als we getrouwd zijn komt er 100% zeker een gtt erbijMichel D. schreef:Hahahaha, jij moet je geld eerst aan iets anders uitgeven en ja op dat feessie wordt nu al door heul veul mensen gerekend.ronald-cabrio schreef:nou ja mocht mn broer m niks vinden mag je mij ook wel een pm sturen hoorJochem de Haas schreef:Nou die mogelijkheid is er nog steeds......
Hij is te koop ........voor de juiste prijs en aan een liefhebberTrouwens Zoe is al aan het instuderen!

Ja en dan moet je maar afwachten of je die GTT nog wel mag aanschaffen! Ik denk dat de uitnodigingen nog wel volgen. Wat ik begrepen heb zit er een aardige parkeerplaats bij de lokatie van het feessie. Mooie gelegenheid voor een ingelaste meeting, meteen mooi gratis drinkenFlorus schreef:Gaat ie trouwen?

-
- Contacteer:
Jaha k dach doe s gekFlorus schreef:Gaat ie trouwen?

-
- Contacteer:
Nou miran zal wel de laatste zijn die zegt dat t niet mag ze wil zelf ook maar al te graagMichel D. schreef:Ja en dan moet je maar afwachten of je die GTT nog wel mag aanschaffen! Ik denk dat de uitnodigingen nog wel volgen. Wat ik begrepen heb zit er een aardige parkeerplaats bij de lokatie van het feessie. Mooie gelegenheid voor een ingelaste meeting, meteen mooi gratis drinkenFlorus schreef:Gaat ie trouwen?

-
- Contacteer:
Ja maar daar kan t dak niet vanafMichel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!

Dan maar hopen dat het weer goed is... Anders heb je nog niets aan dat open dakronald-cabrio schreef:Ja maar daar kan t dak niet vanafMichel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!

-
- Contacteer:
haha nou als je zorgt dat ie dan mooi gepoetst is en glimt zullen we het in overweging nemen welk van de 2 daklozen we nemenMichel D. schreef:Dan maar hopen dat het weer goed is... Anders heb je nog niets aan dat open dakronald-cabrio schreef:Ja maar daar kan t dak niet vanafMichel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!
Maar goed zo'n open dak ding is sowieso in de familie
als het kutweer is nemen we de...ronald-cabrio schreef:haha nou als je zorgt dat ie dan mooi gepoetst is en glimt zullen we het in overweging nemen welk van de 2 daklozen we nemenMichel D. schreef:Dan maar hopen dat het weer goed is... Anders heb je nog niets aan dat open dakronald-cabrio schreef:Ja maar daar kan t dak niet vanafMichel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!
-
- Contacteer:
................euh busMichel D. schreef:als het kutweer is nemen we de...ronald-cabrio schreef:haha nou als je zorgt dat ie dan mooi gepoetst is en glimt zullen we het in overweging nemen welk van de 2 daklozen we nemenMichel D. schreef:Dan maar hopen dat het weer goed is... Anders heb je nog niets aan dat open dakronald-cabrio schreef:Ja maar daar kan t dak niet vanafMichel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!

-
- Contacteer:
haha ja en na afloop luid toeterend door alphen heen rijden zeker 

-
- Contacteer:
je ben benieuwd wanneer ga je kijkenMichel D. schreef:Eerst maar s ff kijken of het echt wat is.Michel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!
Mot je wel ff helpen klussen, cabrio staat nog deels uit elkaar in de garage, zijn op het moment nog bezig met de coupe van Mark...GJ schreef:Dan moet je even contact opnemen met Arno of MarkCoupe

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Morgenavond, samen met Chris en Jochem. Als het een goeie is in de loop van de week ff ophalen!ronald-cabrio schreef:je ben benieuwd wanneer ga je kijkenMichel D. schreef:Eerst maar s ff kijken of het echt wat is.Michel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!
He, een cabrio staat al voor de deurARNO16V schreef:Mot je wel ff helpen klussen, cabrio staat nog deels uit elkaar in de garage, zijn op het moment nog bezig met de coupe van Mark...GJ schreef:Dan moet je even contact opnemen met Arno of MarkCoupe

-
- Contacteer:
ok dan ben benieuwd waar staat i eigenlijkMichel D. schreef:Morgenavond, samen met Chris en Jochem. Als het een goeie is in de loop van de week ff ophalen!ronald-cabrio schreef:je ben benieuwd wanneer ga je kijkenMichel D. schreef:Eerst maar s ff kijken of het echt wat is.Michel D. schreef:He Dodo, als die GTT wat is, heb je wel een geinige trouwauto. Ik chauffeur wel!