Ik zal me hier maar even voorstellen,
Mijn naam is Léon Niessen, ben 18 jaar en heb sinds 3 weken mijn rijbewijs en heb al meteen een mooie renault 19 16v Ph2 bemachtigd

Ik woon in Limburg en om precies te zijn in Buchten, voor degene die het weten dat ligt in de buurt van de NedCar.
Aan het exterieur van de auto ga ik niet zo gek veel meer doen, ik heb hem gekocht zo als die nu op de fotos staat!
Wel wil ik in de toekomst iets aan het interieur gaan doen, maar dat is nog voor later.
Mijn auto staat op mooie 16'' 9J Borbet BS velgen met 215/40/16 bandjes.
verder zit er een open uitlaat onder met katvervanger en een remus einddemper. Het geluid is egt super!
onder de kap bevindt zich nog een green sportfilterkit en een andere chip.
Vermogen genoeg dus als eerste auto

Verder heb ik een bijna complete geluidsinstallatie van pioneer (op de versterker na).
Ik heb een deh-4800MP headunit, de TS-E176C composet en de TS-A6911 hoedeplankspeakers.
Verder ligt in de kofferbak nog een TS-W306C subwoofer. Deze is aangesloten op een magnat classic 360 versterker. deze is maar voor tijdelijk want ik wil nog graag een pioneer versterker!
verder is in het interieur tot nu toe niks speciaal te bekennen, behalve dan dat er een 30 cm bmw motorsport stuur in zit.
greetzz Léon