Verlagings veren vraag IEMAND ????

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Leon Cozijn
Contacteer:

nog een vraagie,

ik heb ga nieuwe veren bestellen, Apex lijkt me een goede keuze voor 114 euro. alleen dit is 3.5cm maar ik zoek eigenlijk veren die 4cm verlagen omdat 3.5 tog nog best hoog is met 16inch. iemand die weet waar deze te koop zijn?
Laatst gewijzigd door Leon Cozijn op zo 24 feb 2008 18:31, 5 keer totaal gewijzigd.
alexs
Contacteer:

Als je wilt verlagen is verlagen wel noodzakelijk.. :D.
Uitlijnen is wel slim!
Steven
Car: M536

Toch is bij 9 van de 10 autos is het uitlijnen puur de sporing bijstellen, dus ach zo heeeeel belangrijk ist niet, in principe wijzigt de sporing nagenoeg niet en de spelingsverschillen zijn ooknie zo groot.

Kijk als ie al enorm scheef stond is het wel belangrijk en het kan nooit kwaad om weer eens te laten doen als je niet weet wanneer voor het laatst.

Uitlijnen is pas leuk als je camber en caster kunt instellen, dan kun je echt wat met de wegligging van een auto doen 8)
Leon Cozijn
Contacteer:

maar het is dus eigenlijk geen noodzaak,
de jongen die by profile werkt zei ik meet hem even op en dan kijk ik of het nodig is wat bedoeld hij hiermee, het is dus niet nodig ?
Tom
Moderator
Car: MB

Staat je stuur recht? rijdt de auto rechtdoor bij het loslaten van het stuur? zijn je banden normaal gesleten? Als hier na het verlagen niets aan verander dan zal er waarschijnlijk niet veel uit te lijnen vallen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Car: M536

Juist...

Je hebt veel van die forumblaters die wel de klok horen luiden maar niet weten waat de klepel hangt. En maar schreeuwen dat het altijd moet bladiebla.

Die Profiledude checkt dus even je sporing en stelt em evt. bij en dan kun je weer gaan.
pierre

Clio1985 schreef:maar het is dus eigenlijk geen noodzaak,
de jongen die by profile werkt zei ik meet hem even op en dan kijk ik of het nodig is wat bedoeld hij hiermee, het is dus niet nodig ?
profile bedoelt daarmee, dat ze de 4 wiel uitlijnapparatuur aansluiten op je wielen en uitlezen wat de actuele waarden zijn, als het goed is hoeft hij niks te verstellen.

als de sporing fout is stelt hij deze bij door verdraaing van de spoorstangen, verder is er niks te verstellen bij clio.
Plaats reactie