Hey,
gister ochtend toen ik vroeg weg reed deed mijn auto al verschrikkelijk inhouden in zijn 2 als gas gaf! leek wel te verzuipen
sinds vandaag als me motor warm is en ik wil hem starten dan slaat ie aan maar meteen weer af! hij blijft alleen aan als ik hem start met veel gas bijgeven.
wat ken dit nou weer zijn?
Warme motor niet starten
-
temperatuurzender op je thermostaathuis????, of inlaattempzender????
sorry, me glazen bol ligt bij de reperateur, dus kan ff niet kijken.
graag even wat meer gegevens, van wat voor auto / type,
sorry, me glazen bol ligt bij de reperateur, dus kan ff niet kijken.
graag even wat meer gegevens, van wat voor auto / type,
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Fase 1 RSI
Project: GTT Blue Sport
Mijne RSi heeft dit ook gehad, alleen bij goed gassen verzooptie leek het wel, het was spontaan ook weer weg, 't enige wat ik kan verzinnen bij mij was gore benzine, valse lucht of vocht in de inlaat.
Hij verzoop gewoon helemaal, als hij afsloeg starten hij slecht en knalde me uitlaat behoorlijk.
Hij verzoop gewoon helemaal, als hij afsloeg starten hij slecht en knalde me uitlaat behoorlijk.
temperatuurzender zit net een week een nieuwe in, dus dat is al uitgesloten lijkt me. Ook de lambasonde is net 2 weken oud.
Kan misschien verkeerd gemonteerd zijn?
-
ook al gekeken of de stekkers er nog wel goed opzitten????
de stekker zat inderdaad los
maar me auto reed dus wel beter met de stekker eraf en dan heb ik het over het stationair lopen en schokken bij constant toerental. Toch vreemd aangezien er een nieuwe temp.zender inzit!

maar me auto reed dus wel beter met de stekker eraf en dan heb ik het over het stationair lopen en schokken bij constant toerental. Toch vreemd aangezien er een nieuwe temp.zender inzit!
-
ff 2 minuten je -pool los halen en weer bevestigen. starten, en daarna ff 2 minuten niet meer aan je gaspedaal komen.Pascal-X schreef:de stekker zat inderdaad los![]()
![]()
werkt dit niet, kijk dan of je stappen motor niet (bijna) vast zit.
en wie zegt dat je nieuwe temp sensor wel goed is???
heb je een multimeter??
bij 20 graden 3000 en 4000 ohm
bij 40 graden 1300 en 1600 ohm
bij 80 graden 300 en 400 ohm
bij 100 graden 210 en 270 ohm
ik hoop dat je hier iets meet kunt
oke thanks! dit ga allemaal ff van het weekend checken dan!!