NOS
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Van wat ik heb gelezen,beginnen de vermogens van directport nos bij 150pk en meer.
Ik ben ook al aan het kijken geweest voor het aanpassen van mn koelsysteem,het is daarom ook makkelijk om er een 2,0 16v radiator te monteren,enigste wat je nodig hebt is de radiator,en een beugeltje,meer niet,aansluitingen zitten op het zelfde punt,maar ook dat is iets wat ik doe als ik merk dat het blok te warm wordt.
Ik vraag me af of het uitmaakt als je het 1 en ander hebt aangepast,zoals openluchtfilter systeem,bougiekabels,bougied,spag. spruitstuk,kat. verv. midd demper verv. en sporteindemper,zoals dat nu bij mij het geval is,hierdoor heb ik 17 winst behaalt.
Ik ben ook al aan het kijken geweest voor het aanpassen van mn koelsysteem,het is daarom ook makkelijk om er een 2,0 16v radiator te monteren,enigste wat je nodig hebt is de radiator,en een beugeltje,meer niet,aansluitingen zitten op het zelfde punt,maar ook dat is iets wat ik doe als ik merk dat het blok te warm wordt.
Ik vraag me af of het uitmaakt als je het 1 en ander hebt aangepast,zoals openluchtfilter systeem,bougiekabels,bougied,spag. spruitstuk,kat. verv. midd demper verv. en sporteindemper,zoals dat nu bij mij het geval is,hierdoor heb ik 17 winst behaalt.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
Mijn complimenten voor je wagentje,met weinig dingen heb je uhm mooi opgeleukt. Leuk geluidje komt er ook uit. Ze loopt zeker stage op het overbos?kevin -clio schreef:ik kom uit hellevoet en me vrouwtje loop stage in oostvoorne van woensdag tot n met vrijdag dus ken j m wel zien daar ja en dit weekend is het 90+75 of boemmm
-
- Contacteer:
thx
en ze loop idd stage bij het overbos alleen zij mag nie rijen op me nos dat gaat nie goed komen denk 

-
Dat kan je beter niet doen inderdaad, maar ben benieuwt hoop dat het goed gaat want heb is een test gezien van een civic en die blies zijn motor op na 2 keer die had standaard ook iets van 75 pk en een boost erbij van 25 of 35. En als je een rs blok erin gooit ken je net zo goed ff doorsparen voor een turbo dan geld erin stoppen en het gaat toch steeds kapot 

wat kost zo'n nos setje nou. kheb nog een 1.4 (60pk) renault 19'tje die af en toe wel wat harder mag 
GTT blokje erin
Je ziet t verschil nauwelijks
Jij hebt toch ook die C-motor?

ik dacht een c3j ja. gtt blokje lijkt me wat te onbetrouwbaar voor een daily ride, nos ook niet maar toch 

Hoezo onbetrouwbaar?
Echt niet...
Echt niet...
dus jij wil beweren dat een gtt blokje net zo betrouwbaar is als een c3j?
Bij normaal onderhoud jawel hoor.
kan natuurlijk wat meer aan stuk omdat er meer onderdeeltjes opzitten, maar in de basis lopen die GTT motoren ook tonnen als t moet. Maar valt en staat met de bezitter natuurlijk.
Ik vind ze super, en zou ze boven een heel aantal andere snelle blokken verkiezen. Laat staan in vergelijk met NOS.
kan natuurlijk wat meer aan stuk omdat er meer onderdeeltjes opzitten, maar in de basis lopen die GTT motoren ook tonnen als t moet. Maar valt en staat met de bezitter natuurlijk.
Ik vind ze super, en zou ze boven een heel aantal andere snelle blokken verkiezen. Laat staan in vergelijk met NOS.
-
- Contacteer:
Ik moet toegeven,als ik mn 1e R19 nog had,die ook zon blok had,dan had ik er een 5 blokje ingelegt,als je die een goeie revisatie geeft,en niet al te gekke dingen mee doet,kunnen het idd betrouwbare motoren zijn.
Maar alles werkende te krijgen brengt ook zn uitdagingen met zich mee
Maar alles werkende te krijgen brengt ook zn uitdagingen met zich mee

Als iets simpel is is het een GT blok aan de gang krijgen 
Daarvoor moet je alleen maar spul weglaten, 3 kabeltjes aansluiten en rijden.

Daarvoor moet je alleen maar spul weglaten, 3 kabeltjes aansluiten en rijden.
-
- Contacteer:
ff voorzichtig de 75pk sproeier getest ging goed ken beter nog beetje afstellen
http://www.youtube.com/watch?v=OmgaMg0DNxY
http://www.youtube.com/watch?v=OmgaMg0DNxY
waar was die shot dan ? 

-
- Contacteer:
Dees is nog rapper hahaha alleen is het geen willi 
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9846388645

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
bij 42 1.54 3.41 zal morgen 1 maken vanaf stilstand en dan alleen maar nitro erbij
Doet t er nog best lekker mee zo te horen
Alleen wat kort op t gas hé, allé , trek dat ding door zeg boooh.

-
- Contacteer:
Dat was een fake Mike,neem maar een filmpje op met een cam,en versnelt het maar,dan heb je je eigen F1 motor.Mike (spitsoor) schreef:Dees is nog rapper hahaha alleen is het geen willi

dit filmpjes is hier vaker te zien geweest.
-
- Contacteer:
Tis niet eens zo zeer een f1 moter hahahaha volgens de tekst zal het gaan om een clio met zo'n hayabusi blok of hoe je dat ook schrijven mag
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
nou dit een verhaal naar jullie hart natuurlijk
vandaag beetje nossen muziek hard an
denk wat hoor k nou
radio uit kleppen tikken nou waarschijnlijk distributie tandje versprongen morgen ff verder kijken
vandaag beetje nossen muziek hard an

radio uit kleppen tikken nou waarschijnlijk distributie tandje versprongen morgen ff verder kijken
-
- Contacteer:
nou vandaag even meer tijd erin gestoken waarschijnlijk lig me drijfstanglager van me 4e cilinder ertussen uit
zo ff carterpannetje deraf halen enn ff koekeloeren we zien het wel zal wel fotootje maken

-
- Contacteer:
Ligt t aan mij of zie ik er niet veel spannends aan?
-
- Contacteer:
denk dat je dat eerder moet voelen,dan dat je het ziet.
Vorig jaar heb ik mee gereden met een peu 306 cabrio die nos had,ik zag dat de toerenteller niet veel sneller opliep,maar het was duidelijk te voelen dat die veel harder optrok.
Vorig jaar heb ik mee gereden met een peu 306 cabrio die nos had,ik zag dat de toerenteller niet veel sneller opliep,maar het was duidelijk te voelen dat die veel harder optrok.