Hi, ja ik heb er een. Dus ik kan er wel een boek over schrijven. Maar wat wil je een 16V of een 8V. Neem je er een met ABS (Bendix met levensverzekering of de laatste versie met BOSCH ABS) of met conventioneel remsysteem. Er zijn een aantal keuzes die je zelf moet nemen: Ph1 of Ph2, 16V of 8V en bij 8V is de keuze 69kW of 79kW.
Remmen: conventionele remmen of ABS. Bij de keuze ABS van Bendix of BOSCH wordt het wat anders. Van het Bendix systeem zijn de onderdelen moelijk te vinden en zeer duur. De meeste Bendix systemen zijn nu op sterve na dood en kunnen je dan in een zeer gevaarlijke situatie brengen.
En dan de kwaliteit van het dak. Is de kap 100% ok dan zit je goed. Maar als er een scheurtje in zit of de kap is helemaal verrot dan maakt het allemaal niets uit en kun je het beste het hele dak vervangen.
Make up your mind.
Wat betreft roest kan het meevallen t.o.v. de vaste dak versies. Vele cabrio's staan s'winters binnen en last but not least de carroserie is in Duitsland bij Karman versterkt. De dorpels zijn voorzien van stalen skirts om de auto weer stevigheid te geven
Om eenlijk te zijn. Ook ik heb wat aanloop problemen met deze cabrio gehad maar geniet iedere keer weer als ik met de R19 cabrio rijdt!!!
[img]
http://i173.photobucket.com/albums/w77/ ... 51/R19.jpg[/img][/img]