Als ik jouw was,zou ik er een nos controller bij kopen,dat is tengunste van je motor.als je volgas geeft,krijgt je motor en bak een opdonder van 35 of 50pk met een heel laag toerental,daardoor zal je spruitstuk ook gesprongen zijn.
De controller die ik gekocht heb,zorgt ervoor dat je niet met "the fast and the furious" tafrelen werkt,dus met knopjes op het stuur.hij wordt straks op mn gasklep positiesensor aangesloten (voor volgas),er komt ook een draad van mn bobines (voor toerental),wat ervoor zorgt dat ik straks kan bepalen wanneer die opkomt,dus ik stel hem straks in ongeveer 2500 toeren beginnen,en 5500 eindigen,en als die begint met inspuiten,begint die met min. 30% en kan ik zelf bepalen tot hoever die gaat,zo is de stress op de motor aanzienlijk minder.
Zie dit niet als kritiek hoor,just trying to help
het kleine kastje rechts heeft een display,en 2 knopjes,daarmee stel je alles in
[img]
http://www.hawkinsspeedshop.com/categor ... 974NOS.jpg[/img]
naast de controller heb ik ook het volgende aangeschaft
benzinerail met extra aanluiting (voor nos)
dubbel membraams benzinedruk regelaar (voor een stabielere benz. druk)
Hoge cap. benzine pomp (zeker na 150.000 op de teller aan te raden)
waar ik nog mee bezig ben?
flesverwarmer (houd hem beter op druk)
aanpassing van de ontsteking (voor betere ontbranding)
en een wideband a/f meter,om je mengsel goed in de gaten te houden