Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
danny heeft zieke kaart dus zal waarschijnlijk niet komen kom op kimmy en jp jullie komen tog want jp ik moet die blokjes nog hebben om mijn bijreiders stoel vast te zetten
Xentron schreef:danny heeft zieke kaart dus zal waarschijnlijk niet komen kom op kimmy en jp jullie komen tog want jp ik moet die blokjes nog hebben om mijn bijreiders stoel vast te zetten
chef,
die heb je tegoed. volgende week donderdag zijn we terug uit parijs, regel dan maar tnm
Zo ook eindelijk weer eens hier. Even een week niet op de site geweest ivm carnaval en!!! een huis gekocht
Ik denk niet dat ik morgen kom, ik voel me niet echt 100% en moet morgen voor mijn werk naar Rotterdam, 's avonds van alles voor de hypotheek gaan regelen dus dat zal wel een redelijk aantal uren duren... maar ik kom m binnenkort wel eens showen
RoyH schreef:Zo ook eindelijk weer eens hier. Even een week niet op de site geweest ivm carnaval en!!! een huis gekocht
Ik denk niet dat ik morgen kom, ik voel me niet echt 100% en moet morgen voor mijn werk naar Rotterdam, 's avonds van alles voor de hypotheek gaan regelen dus dat zal wel een redelijk aantal uren duren... maar ik kom m binnenkort wel eens showen
gefeliciteerd met je aankoop
jammer dat je er niet bij zal zijn, mijn clio in levende lijve bewonderen moet dus even wachten evenals jouw nieuwe bolide
Is het niet eens een goed idee om een vrijdag bijvoorbeeld af te spreken. Ik denk dat er dan meer mensen tijd hebben om te komen..
Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik zie ook vaak loggings van andere mensen dat ze niet kunnen op de donderdag in verband bijv. met werken..
Daarnaast heb ik nog met wat mensen gesproken die wel weer eens met z'n allen wilde afspreken. Dus misschien kunnen we inplaats van de mac weer een naar de burger king toe??
Nou ik lees het wel allemaal of dit bevalt bij de mensen...
ja moet doorgaan anders hoe moet ik rijden de rest van de week iedere keer aanduwen?? heb net alles geregeld tnm moet doorgaan en trouwens daniel komt ook nog alleen zijn auto is nog niet klaar dus rijd met mij mee
ja riel je denkt tog niet dat ik snap hoe dat in elkaar zit ik neem wel gereedschap en een agregaat mee als jij dan mischien een bouwlamp regelt dan zijn we compleet en mischien als je gereeedschap nodig hebt wat je denkt dat ik niet heb dan mmaar heb best wel veel hoor
TNM over 2 weken moet ik wel kunnen halen denk ik...
TNM op vrijdag is op zich geen slecht idee voor een keer, maar ik denk dat je anders misschien weer veel afmeldingen krijgt omdat mensen andere plannen hebben..
het voorstel wat voske doet heeft puur ermee te doen dat hij wil proberen om iedereen weer eens bijelkaar te krijgen.Zoals al eerder was aangegeven leek het hem en ook mij heel erg leuk om gewoon weer eens iedereen ,en dan vooral ook de oude garde ,weer eens bijelkaar te krijgen voor een avond vol plezier en veel aanvallen op je lachspieren.Vandaar eigenlijk eens een keertje afspreken op een vrijdag , en dan bij de burger king.Mij lijkt het inieder geval wel wat,en zou het heel erg leuk vinden als we eens voor een keertje weer met zijn alle bijelkaar komen
burger king bij roda stadion of waar? als dat geregegld word dan zorg ik wel eens dat ik kan want normaal kan ik niet op vrijdag maar dan kunnen ze opflikkeren dan zorg i dat ik bij de meeting ben