roest spatborden

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Geert
Contacteer:

ik heb op mijn williams een beginnende roestbubbel op de rechter spatbord achter. bekend probleem natuurlijk en moet voor een euro of 400 te fixen zijn.

Alleen kwam ik net op internet een webshop tegen die kunstof delen voor de clio produceerd.

http://www.fastcarspares.com/product.ph ... 305&page=1

ik vroeg mij af of dit wel een mooie oplossing is. en of het uberhaubt mooi aan te sluiten is op metalen.
Geert
Contacteer:

blijkbaar kan het wel mooi, maar is die overgang van kunstof naar metaal niet enorm scheur gevoelig?

[img]http://cliof2000.c.l.pic.centerblog.net/fymakphc.jpg[/img]
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ales je alles goed en netjes behandeld is het goed te doen.Verder zijn dit maxi achterschermen en een stuk breder dan de gewone.

kijk ook even bij leeroy in zijn project voor deze schermen.
Geert
Contacteer:

het gaat mij niet om de maxi schermen, deze webshop heeft ook de orginele schermen in kunstof.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Geert schreef:het gaat mij niet om de maxi schermen, deze webshop heeft ook de orginele schermen in kunstof.
voor 130 euro per kant excl. verzendkosten kan je ook heel wat staalplaten in laten zetten in mijn ogen. Compleet scherm is normaal gesproken al niet eens nodig.

Ik weet nog wel een adresje voor je van iemand die dit voor je zou kunnen doen. Rest via PM? :wink:
Geert
Contacteer:

ja maar de kunstof panelen gaan niet weer eens roesten. vorige keer waren de achterschermen ook "goed" gebeurd.
canonballman

Mijn mening: ik zou niet aan dat kunststof spul beginnen, tenzij je maxi wilt gaan.

En blijkbaar is het de vorige keer toch niet goed gebeurd.
Ga een keer praten met een autorestaurateur.

En jas elk jaar een paar bussen tectyl ML door de achterschermen en dorpels heen, doet werkelijk waar wonderen
canonballman

Nieuwe schermen zou ik ook niet doen. Als je er nu een stukje inlast, heb je totaal misschien 15-20 cm lasnaad (of nog minder), die je in de gaten moet houden, en goed conserveren. Zet je er een nieuw scherm in, wordt dat al gauw 100-150 cm.
Geert
Contacteer:

canonballman schreef:Mijn mening: ik zou niet aan dat kunststof spul beginnen, tenzij je maxi wilt gaan.

En blijkbaar is het de vorige keer toch niet goed gebeurd.
Ga een keer praten met een autorestaurateur.

En jas elk jaar een paar bussen tectyl ML door de achterschermen en dorpels heen, doet werkelijk waar wonderen
misschien domme vraag maar wat doe ik met de oude laag tectyl? kan ik hier gewoon overheen spuiten?
canonballman

Ja.

Maar wel die dunne tectyl ML gebruiken, die wordt geleverd met een slangetje.
Plaats reactie