ACT: Clio RS
Kan ik dat makkelijk zelf verhelpen?
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Een tijdje terug is de RS gechipt bij henk dijkstra van fastchip.nl
je merkt het goed, heerlijke repsons opt pedaaltje
Hebben al meer mensen die Rstuner?? kun je met je laptoppie live data/grafiekjes van de motor bekijken. foutcodes uitlezen enzenz ideaal spul.
[img]http://i188.photobucket.com/albums/z183 ... lyzer4.jpg[/img]
[img]http://i188.photobucket.com/albums/z183 ... lyzer2.jpg[/img]
je merkt het goed, heerlijke repsons opt pedaaltje

Hebben al meer mensen die Rstuner?? kun je met je laptoppie live data/grafiekjes van de motor bekijken. foutcodes uitlezen enzenz ideaal spul.
[img]http://i188.photobucket.com/albums/z183 ... lyzer4.jpg[/img]
[img]http://i188.photobucket.com/albums/z183 ... lyzer2.jpg[/img]
-
Adrian dat zijn nog eens mooie grafiekjes!! Ik begrijp er alleen geen bal van. Wat is je vermogen en koppel in die grafiek??
Ik wil zelf ook deze groep N chip of software op mn rs want ik hoor vele goede verhalen.
Ik wil zelf ook deze groep N chip of software op mn rs want ik hoor vele goede verhalen.
Hey,
ff een vraagje, passen 215/40/16 banden onder een clio rs ph1 die verlaagd is? De velg is 7j
later!
ff een vraagje, passen 215/40/16 banden onder een clio rs ph1 die verlaagd is? De velg is 7j
later!
-
Of het binnen je wielkasten pas weet ik niet, maar daar heb je spoorverbreders voor.
Wel weet ik dat een 215 40 16 band gewoon om een 7J velg past, want dat heb ik zelf ook!!
Wel weet ik dat een 215 40 16 band gewoon om een 7J velg past, want dat heb ik zelf ook!!
Heb jij je clio verlaagd? En wat voor spacers heb je dan nodig denk je?
Ik heb ook het RStuner kitje, is idd leuk spul!Adrian schreef:Een tijdje terug is de RS gechipt bij henk dijkstra van fastchip.nl
je merkt het goed, heerlijke repsons opt pedaaltje![]()

Hoe weet je nou of je spacers nodig hebt? Ik zie nergens je ET staan. Ik heb er nu 205/40/17 onder zitten op een 7J velg met ik meen ET 43 en dat past prima heb zelf ruimte over. Misschien dat ik er achter 5 mm spacers tussen zetten (dan zal de ET achter 38 worden)Cli0 Styl3 schreef:Heb jij je clio verlaagd? En wat voor spacers heb je dan nodig denk je?
-
Ik bedoel alleen maar IN CASE dat je velgen/banden aanlopen.
Ik zag op marktplaats 16 mm spacers voor alle 4 gaats renaults voor 65 euro (nieuwe)
Zijn mooie dingen en ik ga ze gewoon proberen, wel alleen achter, maar denk dat het aardig mooi gaat staan...
Ik zag op marktplaats 16 mm spacers voor alle 4 gaats renaults voor 65 euro (nieuwe)
Zijn mooie dingen en ik ga ze gewoon proberen, wel alleen achter, maar denk dat het aardig mooi gaat staan...
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Wat kost zo'n setje Rstuner nou?
Als ex HTS-Autotechnieker altijd leuk om alles van je eigen auto uit te lezen hè
Overigens, heb ik ook CLIP thuis, maar dit is nog te goed beveiligd heb het nog niet goed werkend
Als ex HTS-Autotechnieker altijd leuk om alles van je eigen auto uit te lezen hè

Overigens, heb ik ook CLIP thuis, maar dit is nog te goed beveiligd heb het nog niet goed werkend

De ET waarde is 37.~thijs~ schreef:Hoe weet je nou of je spacers nodig hebt? Ik zie nergens je ET staan. Ik heb er nu 205/40/17 onder zitten op een 7J velg met ik meen ET 43 en dat past prima heb zelf ruimte over. Misschien dat ik er achter 5 mm spacers tussen zetten (dan zal de ET achter 38 worden)Cli0 Styl3 schreef:Heb jij je clio verlaagd? En wat voor spacers heb je dan nodig denk je?
Adinsx schreef:Wat kost zo'n setje Rstuner nou?
Als ex HTS-Autotechnieker altijd leuk om alles van je eigen auto uit te lezen hè![]()
http://www.fastchip.nl
dan ga je denk ik geen spacers nodig hebbenCli0 Styl3 schreef:De ET waarde is 37.~thijs~ schreef:Hoe weet je nou of je spacers nodig hebt? Ik zie nergens je ET staan. Ik heb er nu 205/40/17 onder zitten op een 7J velg met ik meen ET 43 en dat past prima heb zelf ruimte over. Misschien dat ik er achter 5 mm spacers tussen zetten (dan zal de ET achter 38 worden)Cli0 Styl3 schreef:Heb jij je clio verlaagd? En wat voor spacers heb je dan nodig denk je?

Denk het ook niet, volgensmij is de standaard ET waarde van een RS ET 46. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
De naafdiamter is 57 mm gaat dat passen op me rs ph1?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
nee moet 60.1 mm zijn.Cli0 Styl3 schreef:De naafdiamter is 57 mm gaat dat passen op me rs ph1?
Project: GTT Blue Sport
Heb je daar geen dingen voor om het aan te passen?
-
Yep centreerringen
Moet je ff googlelen, die dingen kosten ongeveer 25 euro voor 4 stuks.
Moet je ff googlelen, die dingen kosten ongeveer 25 euro voor 4 stuks.
En welke maat ring moet ik dan hebben?
Ja maar ringen maken een gat doorgaans niet groter 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Frits schreef:nee moet 60.1 mm zijn.Cli0 Styl3 schreef:De naafdiamter is 57 mm gaat dat passen op me rs ph1?
Ehm... geen idee...Cli0 Styl3 schreef:En welke maat ring moet ik dan hebben?

Dus een ring heeft toch geen nut? Andere oplosing?Riël Notermans schreef:Ja maar ringen maken een gat doorgaans niet groter
Gat uit laten kotteren.
Hmm nee dat ga ik nie laten doen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat voor merk velgen is het uberhaupt? Zijn zat merken die er al ringen in hebben om de hele markt te kunnen bedienen.
Oz superturismo 7j et 37
16 inch
Naaf 57 mm
16 inch
Naaf 57 mm
Waarom niet?Cli0 Styl3 schreef:Hmm nee dat ga ik nie laten doen...
Gaat er dalijk iets fout ofzo je weet et niej! 

Nou een beetje bedrijfje heeft daar zo een groter gaatje in hoor 
Maargoed, ze zijn ook wel passend te vinden...

Maargoed, ze zijn ook wel passend te vinden...
Wat denk je dat een bedrijf er voor vraagt?
Tis misschien 30 min werk?
Tis misschien 30 min werk?
Ik kan toch ook gewoon oz ringen bestellen voor de rs of kan dat niet?
Zo wel, waar kan ik die bestellen?
Zo wel, waar kan ik die bestellen?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
oz ringen om een gat groter te maken? die bestaan niet 
je zal ff moeten vragen of er nu al centreerringen in zitten, zo ja kan je deze er inderdaad uittrekken en nieuwe bestellen voor renault. dit kan je gewoon bij elke banden en velgentoko doen

je zal ff moeten vragen of er nu al centreerringen in zitten, zo ja kan je deze er inderdaad uittrekken en nieuwe bestellen voor renault. dit kan je gewoon bij elke banden en velgentoko doen
Dat dacht ik dus al 

-
Wel als je een goed toverspreukje toepastRiël Notermans schreef:Ja maar ringen maken een gat doorgaans niet groter