Volgens mij is een Megane RS niet als 5 deurs leverbaar maar kan er naast zitten...Jeroen Wigger schreef:Gistermorgen zag ik op 't bedrijvenpark Twente (ik reed op de N36)Leek 't mij een Megane RS F1 met de niet metalic blauwe kleur, 5deurs en xenon...
Kon haast niet missen dat 't een gewone Megane was, ivm met de kleur
De Onbekende Renault.. II
-
- Car: R19.R
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
jewel was zelfs een keer op de regio rtc meeting in maastricht die kwam eens kijken wat daar allemaal renaultjes stondenMaarten-Jan schreef:Volgens mij is een Megane RS niet als 5 deurs leverbaar maar kan er naast zitten...Jeroen Wigger schreef:Gistermorgen zag ik op 't bedrijvenpark Twente (ik reed op de N36)Leek 't mij een Megane RS F1 met de niet metalic blauwe kleur, 5deurs en xenon...
RS F1 niet leverbaar in 5 deurs dus is een gewone RS team of LuxeMaarten-Jan schreef:Volgens mij is een Megane RS niet als 5 deurs leverbaar maar kan er naast zitten...Jeroen Wigger schreef:Gistermorgen zag ik op 't bedrijvenpark Twente (ik reed op de N36)Leek 't mij een Megane RS F1 met de niet metalic blauwe kleur, 5deurs en xenon...
En anders een wannebe RS like me

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Hoi Jeroen,Jeroen Wigger schreef:Gistermorgen zag ik op 't bedrijvenpark Twente (ik reed op de N36)Leek 't mij een Megane RS F1 met de niet metalic blauwe kleur, 5deurs en xenon...
Was het toevallig deze, wellicht i.c.m. winterbanden? Dit is wel Metalic trouwens. Ik dacht Albi Blue.
[img]http://i96.photobucket.com/albums/l164/ ... Afb070.jpg[/img]
[img]http://i96.photobucket.com/albums/l164/ ... Afb068.jpg[/img]
[img]http://i96.photobucket.com/albums/l164/ ... Afb069.jpg[/img]
Heb deze namelijk al eens in Hardenberg gespot bij de Korfbalvelden aan de Parkweg.
Groeten,
Rik
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Ja dat zou weleens goed kunnen! zag 'm van een afstandje rijden...
Maar hij komt bij Sanderink Hengelo vandaan zie ik, dus kan 't goed dat ie daar uit de buurt komt..
Wel die kleur in ieder geval..
Maar hij komt bij Sanderink Hengelo vandaan zie ik, dus kan 't goed dat ie daar uit de buurt komt..
Wel die kleur in ieder geval..

-
Zonet bij de Shell Cammingaburen in Leeuwarden, een grijze Renault Alpine. Erg mooie auto!
Kenteken: TL-PL-34

-
- Contacteer:
vandaag in gouda een groene megane coupe bescheiden uitgebouwd 38-fh-vg
Deze staat regelmatig in de buurt van de Heliconweg. Zag jou laatst ook nog rijden in Zuideburen toen ik op de fiets was hahahMarco (ClioII) schreef:Zonet bij de Shell Cammingaburen in Leeuwarden, een grijze Renault Alpine. Erg mooie auto!Kenteken: TL-PL-34
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Ik zag je wat te laat maar je hoorde mij nog wel toeteren toch?Foeke schreef:Deze staat regelmatig in de buurt van de Heliconweg. Zag jou laatst ook nog rijden in Zuideburen toen ik op de fiets was hahahMarco (ClioII) schreef:Zonet bij de Shell Cammingaburen in Leeuwarden, een grijze Renault Alpine. Erg mooie auto!Kenteken: TL-PL-34

je had het pas laat door manWouterW schreef:Vanmiddag op de A12 richting Den Haag een mafkees in een 5 serie en een mafkees in een laguna.
Ben ik ook nog gespot?

volgens mij zijn we wel alle drie geflitst bij paaltje 26

vanmiddag in gouda een leuke Clio 16V even mee opgereden en bij een verkeerslicht uit de auto gestapt om een sticker te overhandigen. Moest ie wel om lachten. Daarna nog even met een leuk vaartje achter elkaar aangereden. hij rookte een beetje
vanmiddag in Heilo een gele 5. was volgens mij een GTT. kenteken niet onthouden.

vanmiddag in Heilo een gele 5. was volgens mij een GTT. kenteken niet onthouden.
-
vanmorgen bij mij voor de deur in Leiden (aan de gracht vlakbij de MCdonalds) een Donkerblauwe Clio RS kenteken 35-HN-** (weet kenteken niet 100% zeker).
maar hij stond vlak voor mijn ongewassen RS'je geparkeerd
maar hij stond vlak voor mijn ongewassen RS'je geparkeerd
@Haas: geen fabeltje, die clio liep destijds op LPG!Haas schreef:@marc: die was op LPG toch of is dat iets wat nog in mijn hoofd blijft spoken als fabeltje?
Vanmorgen bij de Heijsteeg in Oss een rooie Megane Coupe Ph I met meganeclub.nl stickers op de zijruitjes. Booskijkertjes en nette wielen (hoe heten die dingen ook weer?)....
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... gespot.jpg[/img]
deze megane DCi, met RSbumpers
vanmorgen gespot op de A50 richting arnhem
deze megane DCi, met RSbumpers
vanmorgen gespot op de A50 richting arnhem
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
vanmorgen/middag in de Irisstraat te Baarn. Na een tipje van een buurtbewoner.
'85 GT Turbo Coupe: NB-43-LT. Enige schade aan de bestuurdersdeur verder in op het oog in nette staat.
Iemand van hier?
'85 GT Turbo Coupe: NB-43-LT. Enige schade aan de bestuurdersdeur verder in op het oog in nette staat.
Iemand van hier?
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja is dat niet Marc??Frits schreef:vanmorgen/middag in de Irisstraat te Baarn. Na een tipje van een buurtbewoner.
Iemand van hier?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Vandaag gespot op het circuit van Zandvoort, blauwe Clio16V mét RTC houder. Mooie wieltjes, nette staat.
Later in Haarlem, R1916V phase1, ZJ-55-GK, voorzien van witte OZ velgen. Mooie auto!
Volgens mij is deze ook nog van Riël geweest...

Later in Haarlem, R1916V phase1, ZJ-55-GK, voorzien van witte OZ velgen. Mooie auto!

Volgens mij is deze ook nog van Riël geweest...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
@ Riël, bedoelt Chris niet je rode 5drs 19 16V ???
Renault 19 1.8 16V Cabrio
:yes:Mark Coupe schreef:@ Riël, bedoelt Chris niet je rode 5drs 19 16V ???
En in mijn eerder genoemde post bedoelde ik deze Clio;
[img]http://www.jorritwellink.nl/foto/race/2 ... %20548.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: R19.R
Gisteren in Assen een zwarte megane RS op europaweg zuid, geen kenteken onthouden
woensdag ofzo jeroen wiggers nog zien rijden in enter met ze 16v.