[Haas' 1916V Chamade] Verkocht!
ik heb als het goed is al een vervanger gevonden. Van het weekend ff proberen 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
rubber goed invetten helpt niet? hielp bij mij toendertijd wel
zeikt er net zo hard doorheen... 

-
- Contacteer:
wij hebben op de zaak er een super vet voor
heet diamant vet
is dik beetje wit/doorzichtig
heel stug spul
werk super voor daken die lekken
heet diamant vet
heel stug spul
-
- Contacteer:
*zucht*

swel een goeie..komt toch 20" onder volgende week 

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:wij hebben op de zaak er een super vet voor
heet diamant vet
heel stug spul
Frituurvet in vaste vorm???
R5GTT. Drive it like you stole it
nou...tis geen 20 inch geworden, maar toch volgende week andere wielen ophalen 

-
- Contacteer:
ronals?

nee, 16"
Vorige week een setje wielen opgehaald: 16" Alessio's. Spotprijsje, echter zonder banden. Ik laat ze stralen en opnieuw in antraciet spuiten, bandjes erom en gaan! 

sja...heb er geen foto's van gemaakt 
dingen liggen inmiddels al weer in waalwijk voor wat opknapwerk
Wie is er goed in zoeken? Zijn dezelfde velgen als onder de ex21 van Roy
Alleen dan in antraciet ipv goud 

Wie is er goed in zoeken? Zijn dezelfde velgen als onder de ex21 van Roy

We hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaak.Steven schreef:Gatver, van die TSW Venom deluxe achtige draken? Brrr
Maar JY hoeft er niet mee te rijden dus niet zeuren Steven.
Ben benieuwd hoe ze er onder staan.
Deze?[/img]Haas schreef:sja...heb er geen foto's van gemaakt
Wie is er goed in zoeken? Zijn dezelfde velgen als onder de ex21 van RoyAlleen dan in antraciet ipv goud
R 5 Convertible Rulezz
bedoel je die ik onder me 21 had?Haas schreef:sja...heb er geen foto's van gemaakt
Wie is er goed in zoeken? Zijn dezelfde velgen als onder de ex21 van RoyAlleen dan in antraciet ipv goud
Immer wieder die verdammte Holländer
die MP link ja!
worden wel gewoon zomerwieltjes hoor, die orig 15ers houdt ik er wel bij ... ofzo, zie t wel
Misschien komen ze wel onder de Clio!
@Steven: ik ga echt geen rekening houden met je gemekker hoor
worden wel gewoon zomerwieltjes hoor, die orig 15ers houdt ik er wel bij ... ofzo, zie t wel

@Steven: ik ga echt geen rekening houden met je gemekker hoor

geen geld man, meiertje morgen ophalen!
Gezien de Golf stilstaat met een kapoete motor, moet ik t sinds donderdag doen met de chamade als woon-werkverkeer. Geen goedkoop geintje, maar ik moet zeggen: wat een verademing om er in te kunnen rijden, zeker lange afstanden!
Helaas was de pret van korte duur. Ik vond zaterdag al dat de temperatuur wat raar deed en gister bleef het metertje keuring onderin staan. ff snel de sensor doorgemeten en wat dingen nagekeken, maar hij werd amper warm. Vanmorgen zelfde liedje dus maar wat A4tjes uit mijn schrijfblok getrokken op weg naar werk en die voor mijn radiateur gefrommeld. Dat werd wel beter. Op weg naar huis snel ff een thermostaatje gehaald en net maar an de slag. Met mijn telefoon als looplamp vond ik een ruim uurtje nog niet zo heel slecht
Dacht alleen dat ik nog een kan koelvloeistof had staan, maar helaas, die was leeg. Geen wat er uit was gelopen maar aangevuld met water, van de week maar ff nette koeltroep erinmikken en meteen ff de slang erin, mooi doorspoelen.

Helaas was de pret van korte duur. Ik vond zaterdag al dat de temperatuur wat raar deed en gister bleef het metertje keuring onderin staan. ff snel de sensor doorgemeten en wat dingen nagekeken, maar hij werd amper warm. Vanmorgen zelfde liedje dus maar wat A4tjes uit mijn schrijfblok getrokken op weg naar werk en die voor mijn radiateur gefrommeld. Dat werd wel beter. Op weg naar huis snel ff een thermostaatje gehaald en net maar an de slag. Met mijn telefoon als looplamp vond ik een ruim uurtje nog niet zo heel slecht

Dacht alleen dat ik nog een kan koelvloeistof had staan, maar helaas, die was leeg. Geen wat er uit was gelopen maar aangevuld met water, van de week maar ff nette koeltroep erinmikken en meteen ff de slang erin, mooi doorspoelen.

ghetto sleutelen is de bomb diggy in 2008!!! 

nah, vandaag de boel maar eens goed gespoeld, flushje erdoor gejaagd en de chamade weer voorzien van een nieuw thermocontact, temp.sensor en koelvloeistof...... echter.... ist nog steeds niet helemaal naar mijn zin. Hij is goed ontlucht, maar mijn 'naaldje' staat een stuk hoger dan normaal. Moet dat nog inbranden of niet? Want mijn fan slaat ook pas een stuk hoger aan. Verder werkt het perfect
Misschien morgen mijn oude sensor nog maar eens erin plukken en kijken of dat scheelt 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Waarschijnlijk heb je nu een thermostaat er in met een latere openingtemperatuur, had het zelfde met mijn 16V..
nee, daar heb ik nog naar gekeken... zelfde temperaturen. Nouja, zie t wel ff aan. Tis net of de schaal verlegd is zeg maar...