Zoals sommigen hier reeds weten, heb ik mij pas een Clio I phase 2 aangekocht die reeds vrij volledig is omgebouwd naar Cup versie.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=26167
Nu heb ik binnenkort een eerste test gepland op Zolder, maar zou toch al eens naar de remmen willen kijken, want deze zijn momenteel volledig standaard, zowel schijven, als blokjes, als slangen als olie...
Voor zover ik reeds gelezen heb, zijn de standaard schijven voldoende voor gewone trackdays, enkel zou ik er dus nu graag PAGID blokjes opzetten en goeie remolie inkappen.
Maar van die PAGID blokjes heb je veel soorten in hardheid, in alle kleuren van regenboog, weet er soms iemand wat ik het beste neem ? Zelfde vooraan als achteraan ?
En welke remolie ? Van Castrol hebben ze daar wel iets goed dacht ik.
Eventueel een adres waar ik dit kan bestellen voor mijn Clio en laten opsturen allemaal tegen een schappelijke prijs ?
Welke type Pagids bij Clio Cup ?
Ik zou dit soort vragen lekker stellen in je projecttopic, zo hou je alles mooi bij elkaar.
Je zou Improve-tuning.nl es kunnen proberen, ik dacht dat die ook Pagid leverde.
Maar anders zijn er nog zat andere alternatieven, Mintex M1155 of Ferodo DS3000. Dat zijn mooie circuitremblokken die je lichtjes moet warmremmen en daarna lekker happig worden.
Je zou Improve-tuning.nl es kunnen proberen, ik dacht dat die ook Pagid leverde.
Maar anders zijn er nog zat andere alternatieven, Mintex M1155 of Ferodo DS3000. Dat zijn mooie circuitremblokken die je lichtjes moet warmremmen en daarna lekker happig worden.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Zoals steven zegt ferodo 3000 of hawk ht 10
remolie zou ik de 660 van ap nemen
remolie zou ik de 660 van ap nemen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
remservice utrecht deed vroeger en nu heel veel voor de cup clios
als je die belt dan weten ze alles en kunnen je goed helpen aan goeie spulen tegen concurrerende prijzen.
ik haal er zelf ook spullen voor mijn cup clio.
remolie heb ik van die blauwe van het merk ATE dit omdat het heel erg goed tegen extreme temperaturen kan en bijna niet verouderd.
als je die belt dan weten ze alles en kunnen je goed helpen aan goeie spulen tegen concurrerende prijzen.
ik haal er zelf ook spullen voor mijn cup clio.
remolie heb ik van die blauwe van het merk ATE dit omdat het heel erg goed tegen extreme temperaturen kan en bijna niet verouderd.