ACT: Geflitst!
van de week programma gezien,
1 liter benzine van afkomst kost daar 60 cent per liter, en voordat het hier uit de pomp komt betaal je nu al bijne een euro extra ervoor. Dit leverd de overheid 17 miljard op en aan het wegennet en geeft de overheid ongeveer 2miljard uit en de rest blijft in een potje zitten waar ze niks mee doen.
1 liter benzine van afkomst kost daar 60 cent per liter, en voordat het hier uit de pomp komt betaal je nu al bijne een euro extra ervoor. Dit leverd de overheid 17 miljard op en aan het wegennet en geeft de overheid ongeveer 2miljard uit en de rest blijft in een potje zitten waar ze niks mee doen.
Hier heeft Hessel gelijk ja...Hessel schreef:yep!!Ronnie schreef:Weet iemand of een mobiele digitale flitser (in de bumper van een auto) ook tegen je in flitst?
Van de week namelijk voor de 1e keer geflitst, moest er een keer van komen. 20 km te hard

Het lullige is nog dat ik me aan de snelheid wou houden maar vervolgens het bord niet gezien dat je op dat stuk maar 60 mocht in plaats van 80

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die helden bij Wegmisbruikers namen net een Golfje in beslag. Omgebouwd van 58 kW naar 16v-GTI. Zouden daar dan toch meer regels voor zijn? Waarschijnlijk moest de Golf bij de RDW herkeurd worden, was het commentaar. Te grote vermogensstijging?
Fijn ook dat ze je auto dan eerst maar in beslag nemen.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja je weet dat het niet magMartijn schreef:Die helden bij Wegmisbruikers namen net een Golfje in beslag. Omgebouwd van 58 kW naar 16v-GTI. Zouden daar dan toch meer regels voor zijn? Waarschijnlijk moest de Golf bij de RDW herkeurd worden, was het commentaar. Te grote vermogensstijging?
meer dan 40% vermogenswinst is herkeuren
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
vanmiddag met een vaartje van 160-170 (op de teller) de A65 op
vervolgens kwamen de flitsmeldingen op de radio
je raadt het al. precies op dat punt. Heb niets gezien, maar ben d'r bang voor. Zal een dure grap worden. heb even naar het lijstje gekeken van de boetes. Werd ik niet vrolijk van.
vervolgens kwamen de flitsmeldingen op de radio

je raadt het al. precies op dat punt. Heb niets gezien, maar ben d'r bang voor. Zal een dure grap worden. heb even naar het lijstje gekeken van de boetes. Werd ik niet vrolijk van.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
D8 dat ze aan het staken waren???
Krijg vandaag een envelopje van ze binnen.
5 januari om 10:49 A4 links bij Schiphol (waar ze dus nooit staan) geflitst met 18 te hard

5 januari om 10:49 A4 links bij Schiphol (waar ze dus nooit staan) geflitst met 18 te hard

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
kijken of me renault 5 1.8i 16v niet boven de 168 pk uitkomt dan:PLuco/Alpine-racer schreef:ja je weet dat het niet magMartijn schreef:Die helden bij Wegmisbruikers namen net een Golfje in beslag. Omgebouwd van 58 kW naar 16v-GTI. Zouden daar dan toch meer regels voor zijn? Waarschijnlijk moest de Golf bij de RDW herkeurd worden, was het commentaar. Te grote vermogensstijging?
meer dan 40% vermogenswinst is herkeuren
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
het is maar net hoe het ze uitkomtWouterW schreef:D8 dat ze aan het staken waren???![]()
![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Koos Spee waarschuwt dat de uitspraak geen vrijbrief moet zijn om voortaan ongeremd snelheidscontroles te frustreren. Groot licht gebruiken als waarschuwing voor een controle blijft strafbaar. Daarnaast kan iedere agent afzonderlijk bepalen of zon actie een gevaar oplevert voor de verkeersveiligheid. Met de actie van Pieter Klijn heeft Spee niet zoveel problemen, want het doel was immers bereikt: meer bestuurders die zich aan de snelheid hielden en daar is het tenslotte ook om te doen. Yeah right! Wij weten wel beter (via: telegraaf)Jacco Osté schreef:Voortaan met zn allen waarschuwen
* voortaan dus niet grootlicht knipperen maar gewoon je dimlicht aan en uit doen

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Ook ik mag me hier melden, begin januari geflitst met 8km te hard, in de Getz 1.1 nog wel
in de buurt van Apeldoorn. Achja, 23 euro valt nog mee, het kan erger 
Nog iets gehoord over die dag dat je 160-170 reed Egon?

Nog iets gehoord over die dag dat je 160-170 reed Egon?
Reno-loos
ik hoor net van mijn collega dat er op de radio was dat ze stonden te flitsen langs de A59 thv Waalwijk, alleen wist hij niet welke kant en waar.
iemand een idee? Als het bij het bruggetje is, heb ik een probleem denk ik....
(heb er naar mijn ideen niets zien staan, daar let ik altijd wel op
)
iemand een idee? Als het bij het bruggetje is, heb ik een probleem denk ik....

-
- Moderator
- Car: MB
Daar staan ze vrijwel nooit. Ik meen me overigens te herinneren dat daar laatst een keer bekeuring ongedaan zijn verklaard na beroep. Was iets met het feit dat de snelheid daar in 1 stap terug gaat van 120 naar 70, en dat zou niet mogen ofzo?!!?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
nou, de borden hangen er nog steeds en afgelopen december hebben ze daar bijna dagelijks staan controleren.... 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Haas, ik heb ze zien staan, ergens achter een bosje...dacht nog ..hee daar staan ze niet vaak, t was in de richting van raamsdonksveer.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
dus tussen den bosch een raamsdonksveer?
bij het bruggetje of erna? ik zat vlak erna achter zo'n kutviool die 120 reed en ik zat vast achter hem. Misschien toch de redding?
bij het bruggetje of erna? ik zat vlak erna achter zo'n kutviool die 120 reed en ik zat vast achter hem. Misschien toch de redding?