[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb dat probleem ook gehad met originele rubber bussen. Ze zagen eruit als de linker twee, maar wel met de goede diameter. ik heb ze toen in de goede vorm 'geslepen' met een slijpsteen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Dat niet, volgens mij waren alleen de dempers anders (stugger) en dikkere torsie achter en een dikkere stabi voorJean-Paul-S schreef:Was die Cup dan extra breed met 19 16v ophanging?
R5GTT. Drive it like you stole it
GTT's zijn allemaal hetzelfde, ook Cup. Heb ik eens nagemeten aan mijn eigen Coupe. De 23mm zit naar mijn weten op de gewone vijfjes. Klinkt niet logisch, maar is het wel: stuggere stabi -> meer onderstuur. De GTT is dus iets minder stug gemaakt om het instuurgedrag neutraler te maken. Ik kan me herinneren die maten eens ergens in de Haynes heb zien staan.-PAZ- schreef:Meeste gtt's zit volgens mij een stang van 21mm. Die dikkere 23mm zit volgens mij alleen op de "cup" uitvoering
De Cup auto's hadden wel stuggere dempers en zwaardere veren, en nog een heel aantal andere kleine aanpassingen (slingerschot in het carter, andere intercooler, etc.)
Edit: Ik heb het nog even opgezocht, en de Haynes zegt dit:
Anti-roll bar diameter
Exept Turbo models.................. 22.0 mm
Turbo models........................... 21.0 mm
ik heb hier ook nog powerflexies leggen, zal s kijken welke nummers en maten.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
goed bezig! 
is het ondertussen ook gelukt met die powerflexies?

is het ondertussen ook gelukt met die powerflexies?
Not yet... Maar dat is effe van minder groot belang. Ik ga ze weer bestellen en hoop dit keer wel de goeie binnen te krijgen. Is dat niet zo, dan denk ik dat er iemand een paar weken vla kan gaan zitten eten in Vita Nova. 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat zou mooi zijn Merijn. Succes. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
misschien kom ik nog wel ff buurten, ligt er aan hoe ver de Clio staat op dat moment 

ik moet wel werken he pipo 
maar misschien ene pizzaatje

maar misschien ene pizzaatje

Bel maar effe als je naar huis gaat, dan kijk ik wel effe hoe ver ik ben en wat de plannen zijn. Ik moet morgenavond ook naar Amsterdam en moet nog erg veel regelen. Maar vind het altijd gezellig als je effe langs komt! 

Helaasch... Maar we hebben wel veel werk kunnen verzetten.
Uitlaat hangt eronder, Shortshifter erop, nieuwe olieretourslangen gemonteerd, alle vaccuumslangen gemonteerd, maar we missen 1 koelslang en de accubak moet nog geplaatst worden.
Misschien morgen nog effe ene paar uurtjes maken, maar dat zal wel tegen gaan vallen aangezien ik zo op stap ga in Amsterdam... Zal wel ochtendwerk worden.
Meer nieuws volgt...

Misschien morgen nog effe ene paar uurtjes maken, maar dat zal wel tegen gaan vallen aangezien ik zo op stap ga in Amsterdam... Zal wel ochtendwerk worden.

Meer nieuws volgt...
ik had beter met je mee kunnen gaan stappen..

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nou kerel, na dat rondje van gisteravond moet je toch wel gemotiveerd zijn om dat hok af te bouwen? 

-
- Moderator
- Car: MB
je hebt ook maar 2 jaar te tijd gehad om te zorgen dat ze op tijd warenMerijn schreef:De laatste update is dat ik op onderdelen wacht die een levertijd van 4 tot 6 weken hebben...

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Tom schreef:je hebt ook maar 2 jaar te tijd gehad om te zorgen dat ze op tijd warenMerijn schreef:De laatste update is dat ik op onderdelen wacht die een levertijd van 4 tot 6 weken hebben...![]()
![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
4 jaar...Tom schreef:je hebt ook maar 2 jaar te tijd gehad om te zorgen dat ze op tijd warenMerijn schreef:De laatste update is dat ik op onderdelen wacht die een levertijd van 4 tot 6 weken hebben...![]()
![]()

Kan je alvast beginnen met het ontlakken v/d velgen voor als je daarna gaat polijsten .Merijn schreef:De laatste update is dat ik op onderdelen wacht die een levertijd van 4 tot 6 weken hebben...
Je hebt anders toch niks te doendan wachten kan je de tijd nu WEL nuttig gebruiken.

de zomer duurt nog ff king, dan kunnen we samen gaan toeren 

En we wachten nog maar wat meer!
De vervoerder van de spullen die uit Engeland moeten komen is de gehele zending KWIJTGERAAKT!
Hoogstwaarschijnlijk gaat dat betekenen dat ik nog eens een week of 6 op mijn spullen moet wachten. Heerlijk...
De vervoerder van de spullen die uit Engeland moeten komen is de gehele zending KWIJTGERAAKT!

Hoogstwaarschijnlijk gaat dat betekenen dat ik nog eens een week of 6 op mijn spullen moet wachten. Heerlijk...

De zending is gelukkig toch nog teruggevonden, maar was te groot en zwaar om af te leveren. DPD wilde 75 euro extra hebben om 'm af te leveren, dus ben ik 'm zelf maar gaan halen. 
Ik heb even snel wat foto's gemaakt van de spullen en die zijn hier te vinden:
http://picasaweb.google.com/Merizzle/SamcoUitlaat
Nu wacht ik alleen nog op wat carterontluchtingsslangen en dan is 'ie écht compleet. Effe afwachten hoe lang dat nog gaat duren.
Er zit in ieder geval weer schot in!

Ik heb even snel wat foto's gemaakt van de spullen en die zijn hier te vinden:
http://picasaweb.google.com/Merizzle/SamcoUitlaat
Nu wacht ik alleen nog op wat carterontluchtingsslangen en dan is 'ie écht compleet. Effe afwachten hoe lang dat nog gaat duren.
Er zit in ieder geval weer schot in!