Beste Ik heb de distributieriem vervangen meer ben in de mist gegaan omdat de onderste polie (loopwiel) niet voorzien is van een borging en ik vind het nulpunt niet. waar moet ik op letten aub. is er iemand die er een schema van heeft of mij raad kan geven.
mvg Peter
hoe distributieriem vervangen van megan 15DCI 2°°4
[email][/email]pevastro schreef:Beste Ik heb de distributieriem vervangen meer ben in de mist gegaan omdat de onderste polie (loopwiel) niet voorzien is van een borging en ik vind het nulpunt niet. waar moet ik op letten aub. is er iemand die er een schema van heeft of mij raad kan geven.
mvg Peter
Even bij de dealer de benodigde tooltjes lenen!
NIeuwe krukasbout nemen
Krukas moet in ieder geval in BDP, en de uitsparing aan de bakkant van de nokkenas zal in lijn moeten liggen, ONDER het midden.
NIeuwe krukasbout nemen
Krukas moet in ieder geval in BDP, en de uitsparing aan de bakkant van de nokkenas zal in lijn moeten liggen, ONDER het midden.
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
'K dacht dat 't om een 1.5 DCi ging? die heeft dat niet.. En werkt met streepjes op de riem.Riël Notermans schreef:Even bij de dealer de benodigde tooltjes lenen!
NIeuwe krukasbout nemen
En de brandstofpomp poelie, dat maakt dan niet uit hoe die staat...
Jij bedoelt de 1.6 16V volgens mij..
-
Klopt bij de 16v motoren zit je met die nokkenassen die je moet blokkeren bij de 1.5 DCi niet...er zit een uitsparing in de krukas op de plek waar de poelie op komt die moet uit mijn hoofd gezegd schuin naar linksboven wijzen... maar das helemaal uit ut hoofie.