Hallo ,
Ik heb een r5 gtt ph2 gekocht waarvan de module kapot was
ik heb er een renix 208 opgestoken omdat ik geen 209 vondt momenteel
maar de vacumbuisje van de module is ERAF zou dat de redenen zijn dat mijn 5ke niet trekt of zou er een andere reden voor kunnen zijn
Motor,turbo,.... en de rest is allemaal OK
En heeft maar 45000km en staan in cupmode , ik trek er maar 10seconden uit vanaf 60kmh heeft hij precies geen pit meer dan trekt hij niets meer
Kan iemand mij helpen ??
Mvg angelo
r5 gtt (probleem) Trekt niet goed
-
jar5 gtt schreef:Hallo ,
Ik heb een r5 gtt ph2 gekocht waarvan de module kapot was
ik heb er een renix 208 opgestoken omdat ik geen 209 vondt momenteel
maar de vacumbuisje van de module is ERAF zou dat de redenen zijn dat mijn 5ke niet trekt of zou er een andere reden voor kunnen zijn
Motor,turbo,.... en de rest is allemaal OK
En heeft maar 45000km en staan in cupmode
Kan iemand mij helpen ??
Mvg angelo

Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Wat denk je dat dat buisje er voor niks op zit?
Zo moet je trouwens zeker niet rijden, er is kans op motorschade.
Gewoon zorgen dat je de goeie onderdelen weer hebt en vacuumslangetjes aansluiten
Waarschijnlijk valse lucht en drukverlies op dat slangetje, + een foute osnteking.
Zo moet je trouwens zeker niet rijden, er is kans op motorschade.
Gewoon zorgen dat je de goeie onderdelen weer hebt en vacuumslangetjes aansluiten
Waarschijnlijk valse lucht en drukverlies op dat slangetje, + een foute osnteking.
Ok is goed bedankt ,
het was maar een testritje ik rij er niet mee het was een testrit ,
maar ik heb hem eerst heel goed warm laten draaien en nog 5km gereden dan pas turbo gebruikt
toen direcht stil gezet , er zou nu toch zeker geen schaden kunnen zijn he ?
het was maar een testritje ik rij er niet mee het was een testrit ,
maar ik heb hem eerst heel goed warm laten draaien en nog 5km gereden dan pas turbo gebruikt
toen direcht stil gezet , er zou nu toch zeker geen schaden kunnen zijn he ?
welnee die gt turbo motoren zijn ijzersterk, maar wel een goede RE 209 monteren.
nieuwprijs iets van 450 euro.
Veel gebruikte modules zijn trouwens kaduuk, dan krijg je pingelen, dat hoor je bijna niet, maar dan gaat wel alles stuk.
nieuwprijs iets van 450 euro.
Veel gebruikte modules zijn trouwens kaduuk, dan krijg je pingelen, dat hoor je bijna niet, maar dan gaat wel alles stuk.