ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Ivo
Über-Spammer

Vanmiddag na een week eindelijk weer eens met mn Clio opstap, rijden we op de A20 komt er een Mazda voorbij.....

[img]http://members.chello.nl/k.h.a.veld/323ebay/5.jpg[/img]

Zo een in het rood, met dikke brul, fmic, etc.
Gozer kijkt wat en moet lachen.., volgens Esmeralda maar een oud stinkend ding...

Ik er maar even achteraan......tja, moet zeggen dat vanaf de 120km/u wel wat uitliepmaar het verschil viel aardig mee :wink:

Blijkt wel iets aangepast qua vermogen..., maar je ziet ze nogmaar zelden :)

Even laten een '92 er MR2 2.0 16v, ja das nou echt niet spannend.... :beer:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Geen sprintje getrokken met mijn eigen auto, maar heb vanmiddag even mogen sturen in een Seat Leon FR met 200 PK onder de rechtervoet. Ik moet zeggen dat dat toch erg goed van zijn plek komt! :D De meeste auto's verdwijnen snel in de spiegels, maar echt competitie ben ik niet tegengekomen en met dit weer hangt ie bijna continu in de TC. :(
Martijn Kool

Ivo van Achthoven schreef:Vanmiddag na een week eindelijk weer eens met mn Clio opstap, rijden we op de A20 komt er een Mazda voorbij.....

[plaatje]

Gozer kijkt wat en moet lachen.., volgens Esmeralda maar een oud stinkend ding...

Ik er maar even achteraan......tja, moet zeggen dat vanaf de 120km/u wel wat uitliepmaar het verschil viel aardig mee :wink:

ik zie ze wekelijks die mazda's, kerel hier in nijverdal heeft er 4 (0)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

kool schreef:
Ivo van Achthoven schreef:Vanmiddag na een week eindelijk weer eens met mn Clio opstap, rijden we op de A20 komt er een Mazda voorbij.....

[plaatje]

ik zie ze wekelijks die mazda's, kerel hier in nijverdal heeft er 4 (0)
welk type is het dan?
Merijn
Über-Spammer

1.8 Turbo, toch?
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ja, die dingen zijn gemaakt om een Rally versie mee te kunnen laten doen in het WRC Championship.....

1.8t met 2wd of 4wd :p
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Menno

Merijn schreef:Geen sprintje getrokken met mijn eigen auto, maar heb vanmiddag even mogen sturen in een Seat Leon FR met 200 PK onder de rechtervoet. Ik moet zeggen dat dat toch erg goed van zijn plek komt! :D De meeste auto's verdwijnen snel in de spiegels, maar echt competitie ben ik niet tegengekomen en met dit weer hangt ie bijna continu in de TC. :(
Vriend van me heeft ook zo'n ding, in de lease. Erg sterk, motor is echt supervlak (saai), en ik vind het onderstel echt ongepast hard. Maar al met al wel een lekkere bak (Y)
rev it like a rental
GJ
Car: Megane 4 RS

Menno schreef:
Merijn schreef:Geen sprintje getrokken met mijn eigen auto, maar heb vanmiddag even mogen sturen in een Seat Leon FR met 200 PK onder de rechtervoet. Ik moet zeggen dat dat toch erg goed van zijn plek komt! :D De meeste auto's verdwijnen snel in de spiegels, maar echt competitie ben ik niet tegengekomen en met dit weer hangt ie bijna continu in de TC. :(
Vriend van me heeft ook zo'n ding, in de lease. Erg sterk, motor is echt supervlak (saai), en ik vind het onderstel echt ongepast hard. Maar al met al wel een lekkere bak (Y)
Ik rij weleens in een getuned ;) exemplaar van een vriend van mij.
270pk + biltstein onderstel + aangepaste remmen + een geweldige tc
Dat rijdt toch wel erg lekker. Heel anders als het standaardmodel.
Tom
Moderator
Car: MB

"geweldige TC" Dat moet wel een uitspraak van GJ zijn. Wie vind TC nou weer geweldig (N)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GJ

De TC van die Leon werkt dus wel goed (aangepast door JD) + hij zorgt ervoor dat de uitlaat lekker knalt :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

GJ schreef:De TC van die Leon werkt dus wel goed (aangepast door JD) + hij zorgt ervoor dat de uitlaat lekker knalt :)
TC is voor homo's en minirijders :p :p :p :p :p
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
GJ

Bij de MINI werkt het voor geen meter dus daarbij staat ie vaak uit :p
Gast

nou, dan ben ik ook een homo want ik had ook plannen het te steken. Je moet natuurlijk een wagen hebben met vermogen om tc te kunnen gebruiken :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:nou, dan ben ik ook een homo want ik had ook plannen het te steken. Je moet natuurlijk een wagen hebben met vermogen om tc te kunnen gebruiken :p
watje :p (L)
Merijn
Über-Spammer

Met zoveel vermogen op de voorwielen is TC toch wel aangenaam. :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

spinnende voorwielen is toch leuk :lol: :D
Gast

ja, maar niet in 3 versnellingen en ook niet bij het uitkomen van een bocht.
Merijn
Über-Spammer

Precies. En TC is niet meer hetzelfde al 10 jaar geleden. Daar is veel aan verbeterd, dat heb ik wel gemerkt.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:ja, maar niet in 3 versnellingen en ook niet bij het uitkomen van een bocht.
:lol: :lol: :lol: :lol:
ik heb dan geen tc, maar die sper is inderdaad ook al een wereld van verschil.
tc is natuurlijk stukken beter :)
Maus

-jo- schreef:nou, dan ben ik ook een homo want ik had ook plannen het te steken. Je moet natuurlijk een wagen hebben met vermogen om tc te kunnen gebruiken :p
Ach....zonder lukt 't ook niet steed goed hoor. :)
Arno17

gisteravond nog even lopen dollen met een dikke Audi A8 of A6, kon niet goed zien in het donker en regen ook niet welk type het was.

Maar ik trap wel voluit maar echt wegkomen doe ik niet met die regen en de bandjes die wat op raken.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Gisteren met de Clio 16v onze Twingo II demo het licht uit zijn ogen gereden :lol:

Is ook eigenlijk niet eerlijk 1.8 16v tegen een 1.2 16v :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ARNO16V
Contacteer:

Vannavond met een corrado G60 an de stok gehad, ik had er wel behoorlijk moeite mee... maar ging er met 180 toch langzaam aan voorbij, kreeg later nog een (Y) van de bestuurder, en de bijrijder zat wild te klappen in de corrado. :D
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
willow

ARNO16V schreef:Vannavond met een corrado G60 an de stok gehad, ik had er wel behoorlijk moeite mee... maar ging er met 180 toch langzaam aan voorbij, kreeg later nog een (Y) van de bestuurder, en de bijrijder zat wild te klappen in de corrado. :D
hoef je tegen de corrado van een maat van mij niet te proberen :D:D
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Arno was je op de fiets :lol:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Maarten-Jan
Car: R19.R

En dan nog moeite hebben met een corrado :lol:
Geert
Contacteer:

corrado g60 heeft standaard 160pk. daar mag je met een rs geen moeite mee hebben.
willow

dat is waar, tis alleen dat de meeste niet standaard meer zijn...met 2 kleine handelingen zit je al op de 200 pk en diegene waar ik het over heb heeft er 300, dat ding is echt eng snel :D
Merijn
Über-Spammer

300 PK uit een 1.8 8V met G-lader? Niks is onmogelijk, maar daar is veel voor nodig...
Arno17

willow schreef:dat is waar, tis alleen dat de meeste niet standaard meer zijn...met 2 kleine handelingen zit je al op de 200 pk en diegene waar ik het over heb heeft er 300, dat ding is echt eng snel :D
Vertel dan ook even die 2 kleine handelingen en wat er gedaan is om 300 pk te krijgen.
Gast

willow schreef:dat is waar, tis alleen dat de meeste niet standaard meer zijn...met 2 kleine handelingen zit je al op de 200 pk en diegene waar ik het over heb heeft er 300, dat ding is echt eng snel :D
doe effe normaal , wil je ?

200 ok, kan.
300 kan ook, duizenden euro's later.

Ik wil je ballonetje niet doorprikken maar jij hebt geen idee waar je over praat.

Als je weet wat je moet doen om je klikko wat vermogen te geven en om het rijdend te houden doe dan geen uitspraken als voornoemde, je maakt jezelf ronduit belachelijk.
Laatst gewijzigd door Gast op vr 25 jan 2008 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel B.

Ik denk dat die corrado bijna net zo snel is als z'n clio
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Arno17 schreef:
Vertel dan ook even die 2 kleine handelingen en wat er gedaan is om 300 pk te krijgen.
1: Bier drinken
2: een mooi verhaal over de auto ophangen :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Merijn
Über-Spammer

1 daarvan zal wel een kleinere pully zijn... De andere ben ik ook wel benieuwd naar.
Gesloten