Florus schreef:Ja,vind je het raar,.........bijna niemand wil gezien worden in zo'n ding![]()
![]()

Florus schreef:Ja,vind je het raar,.........bijna niemand wil gezien worden in zo'n ding![]()
![]()
je hebt een PM RemyStrijder schreef:Als er iemand is die het williamsregister over wil nemen, en bij wil houden moet zich maar bij me melden![]()
Ik heb er helaas te weinig tijd voor, zodoende.
strijder
en en en? wil misschien ook gaan kijken, maar ik woon wat minder in de buurt, dus, ritje waard of niet?Henk-ale schreef:NB-SF-98 staat hier te koop int dorp.
Morgen toch eens even kijken..![]()
http://auto.marktplaats.nl/renault/1127 ... ge=1#photo
Ik had bovenstaande post hier een tijd geleden neergezet (pagina 5), maar ik zie dat ze er nog niet in staanFrits Clio 16v schreef:Ik heb nog een "paar" nieuwe voor je![]()
JT-GP-06
GZ-HS-37
GR-HG-16
GT-JT-85
GS-SP-13
GS-FV-96
LG-SP-84
GR-XL-40
GR-BH-35
PB-HS-46
Ik heb ze van plaatjes uit een stapel alpine magazines.
Deze had ik ook nog gevonden, maar die staan al in het register:
GS-RL-80
HB-PN-59
NJ-LD-14
SN-HF-28
Gr, Frits.
phase IIWouterW schreef:phase I of II?
Import uit Duitsland?
geen idee heb gezocht op me kenteken dan krijg ik hem altijd vanzelf.Christian schreef:dankje welke pagina stond i nou dan
ik ga het williams register bij houden omdat frank er niet veel tijd meer voor heeftFrank M schreef:^^^
Ben lang genoeg lid geweest...
Bij deze het verzoek of iemand het Williams register wil onderhouden/bij houden.
Ik kan er niet de tijd in steken die ik had gedacht er in te steken door veel kluswerkzaamheden aan het huis en wat andere bijkomende tijdrovende zaken.
Als je geinteresseerd bent, reageer dan via frankemnospam@gmail.com (uiteraard ff nospam weghalen) en niet via dit forum, daar ik hier amper tot niet kom.