Waar haal ik de verf + lak vandaan; waar spuiten (niet rijk)

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
laurensberends

Hallo,

Ik wil mijn mede renault eigenaren om advies vragen.

Ik kan wel aardig wat dingen zelf aan mijn auto doen, als je naar technische dingen kijkt. Maar 1 ding wat moeilijk is en wat ik liever niet zelf doe is het strak maken en het spuiten van de auto. Ik heb er ook overna gedacht of ik een bodykit op mijn renault 19 16v wil zetten. Alleen vind ik dat wat er in de aanbieding is op internet niet echt geweldig mooi staat, en ook vind ik dat de auto origineel al heel mooi is, misschien dan alleen een verlaging. :wink:

Mijn probleem is dat ik een tijdje terug een ongeluk heb gehad en mijn voorkant in de kreukels lag |: . Ik heb toen mijn auto naar de garage gebracht om hem met gebruik van een trekbank weer recht te maken. Mijn voorbumper, zijscherm en motorkap waren goed beschadigd. Ik heb dus na een tijdje een sloper gekocht en daar de spullen vanaf gehaald om mijn auto weer te repareren. Alleen de sloopauto is een keer bekrast voordat ik hem kocht dus waren de onderdelen niet geweldig mooi meer, ze waren in iedergeval kreuk/scheurvrij :) .
Nu denk ik er over om mijn auto een keer overnieuw te laten spuiten, in de origineele kleur of in een andere donkere metallic kleur 8) .

Nu wil ik aan jullie vragen of ik ergens mijn auto voor een goede prijs kan laten spuiten, en waar ik de verf dan kan krijgen. Ik ben wel een student dus ik ben niet de rijkste :p .
Weten jullie wat, en het liefst rondom zwolle/apeldoorn.

Alvast bedankt.. :worship:
Riël
Über-Spammer

Echt goed kan gewoon niet echt goedkoop. Je zou een 'beuner' moeten vinden die het leuk vind in zijn vrije tijd te doen en dan kun je wat geld besparen.

Maar het vergt ervaring en expertise, en het voorbewerken wat je denkt zelf te doen kun je beter uitbesteden aan iemand met ervaring en oog voor het werk. Dan heb je een resultaat waar je plezier aan hebt. Reken voor te beginnen op een € 2000 euro voor het compleet plaatje, en dan moet je er goed voor zoeken. Ik kan je wel een goed adres pm welke hele aardige prijzen hanteert. Pas op met té goedkoop ... slecht werk zie je voor altijd hé.

Verder zijn er op het forum veel topics hierover.. ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Chris@R5

Net als Riël zegt, goed werk is duur. Als je verder geen medelijden hebt met de auto en er gewoon dikke lol mee wil hebben, dan had ik gewoon een effen kleur, verf en een roller gepakt :D . Maar laat je niet verleiden tot 600 euro-spuitbeurtjes, want dan kun je net zo goed zelf een roller of spuitbus pakken (N)
Plaats reactie