Wat mij betreft goed, de 19e en 20e waren redelijk willekeurig gekozen. Graag z.s.m. wat reacties!

Nürburg.indolicious1980 schreef:Hoever id dat Nurnburg eigenlijk?
Vanaf rotterdam bedoel ik dan?
Alex Los schreef:Mmmmm, dan wordt het niks ik moet die zaterdag werken...
Steven schreef:Verder staan Haas en ik klaar als het ghetto sleutelteam met gereedschap, dus dat komt ook wel goed. Ik denk voor die tijd ook nog wel een trekstang geregeld te hebben, dus thuis kom je wel
Wij gaan waarschijnelijk ook zaterdagssavonds pas.Alex Los schreef:Mmmmm, dan wordt het niks ik moet die zaterdag werken...
Maar misschien dat ik dan zondag wel effe op en neer knal voor een daggie ring...
En anders veel plezier daar en dan gaan we wel mee met de editie 2009
ineens snap ik je pm. ff bellen!Martijn schreef:Ik heb gevraagd of ze tot morgenavond 16 kamers voor 31 personen vast willen houden voor 12-4-08. Waarschijnlijk is de sluiting van de inschrijvingstermijn dan wel eerder (dit weekend?). Maar het lijkt me dat de meeste belangstellenden al ingeschreven hebben.
Voor de deelnemers met een "?": graag even aangeven of je een tweede persoon meeneemt. Het aantal eenpersoonskamers zal zeer beperkt zijn, dus dan worden dat ook tweepersoons!
Martijn schreef:Zo, het hotel is gemaild. Een reservering voor 37 personen. Dat is een record!
Mag er DE tussen?Opkomstlijst
Paul en GJ
Steven, Quoc en Tim
Ray en ?
Ronnie en Maarten
Chris en Jochem
Luco
Tom en Rob @ RWD
Martijn H. en Merijn
Sutan en Odin
Ivo en Esmeralda
Steven(stk) en ?