heel veel pech
-
- Car: Megane III estate GT
- Contacteer:
Hoi Raoul hier
ik heb me tog een partij pech van zondag op maandag 14 jan is er ingebroken in mijn clio1 ph 2 . Ze hebben mijn autoradio gestolen en een trompet ter waarde van 1850 euro gestolen en tot slot van rekening mijn interieur in de brand gezet weet jij wat vervangende onderdelen zoals: radio houder, binnen zijpanelen, kapje onder bij de dorpel en de bestuurders stoel en een manier om het slot in mijn kofferbak te maken? dan alvast heel erg bedankt
groetjes raoul
ik heb me tog een partij pech van zondag op maandag 14 jan is er ingebroken in mijn clio1 ph 2 . Ze hebben mijn autoradio gestolen en een trompet ter waarde van 1850 euro gestolen en tot slot van rekening mijn interieur in de brand gezet weet jij wat vervangende onderdelen zoals: radio houder, binnen zijpanelen, kapje onder bij de dorpel en de bestuurders stoel en een manier om het slot in mijn kofferbak te maken? dan alvast heel erg bedankt
groetjes raoul
-
- Contacteer:
zo dat is klote man
wie doet nou weer zoiets! nou succes met de afhandeling! misschien dat je via marktplaats of iets dergelijks kan kijken.

-
is zeker lullig, maar dubbel ?
-
klote voor joh, ik hoop dat je onderdelen vind.
anders zet ff een advertentie hier in de rtc markt
anders zet ff een advertentie hier in de rtc markt
-
- Contacteer:
nou dan zou je t nog via het waarborgfonds kunnen proberen.....Xentron schreef:thx ronald maar er is niet zo veel af te handelen he ik krijg gewoon geen geld want auto is gewoon standaart wa verzekert dus ben gewoon dubbel de lul
-
- Contacteer:
nou ja ligt er aan je kan bij t waarborgfonds (als dat lukt) gerust een groter bedrag zeggen dan dat het eigenlijk is zijn ze niet moeilijk in (spreek uit ervaring)Xentron schreef:goeie tip thx maar ja word tog wel duur grapje
-
- Contacteer:
dat dacht ik ook tot mn vriendin schade had aan haar auto wat er nog niet zat en we wisten ook niet wie het gedaan had maar dat werd gewoon uitgekeerdGJ schreef:Volgens mij doet het waarborgfonds helaas alleen ongelukken waarbij meerdere auto's betrokken zijn.
-
- Contacteer:
dat dacht ik ook tot mn vriendin schade had aan haar auto wat er nog niet zat en we wisten ook niet wie het gedaan had maar dat werd gewoon uitgekeerdGJ schreef:Volgens mij doet het waarborgfonds helaas alleen ongelukken waarbij meerdere auto's betrokken zijn.
-
- Contacteer:
ja volgens mij wel je kan het allicht proberen nee heb je ja kan je bkrijgenXentron schreef:dus dat kan ook bij inbraak en brandstichting????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Waarborgfonds vergoed alleen schade veroorzaakt door een ander, onbekend gebleven motorvoertuig, een onverzekerd motorvoertuig of een gestolen voertuig.
Bij het eerste geld een eigen risico van EUR 250,00.
Bij het eerste geld een eigen risico van EUR 250,00.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
idd.
succes met herstellen, probeer mp en de sloop om aan nieuwe ondelen te komen.
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Heb toch al een 16v interieur geritseld voor jecliocabriokelvin schreef:idd.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mocht je nog wat interieurdelen te kort komen, geef even een gil
Dan zal ik even kijken of ik ze nog heb liggen. 

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
trompet was niet verzekert maar dat krijg ik van de inboedel verzekering vergoed dus dat valt nog wel mee en nu we tog bezig zijn aan de auto iemand nog een bumper met mistlichtjes??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Max EUR 250,00 voor diefstal buiten de eigen woning.Xentron schreef:trompet was niet verzekert maar dat krijg ik van de inboedel verzekering vergoed dus dat valt nog wel mee en nu we tog bezig zijn aan de auto iemand nog een bumper met mistlichtjes??
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
wacht nou maar even tot na het weekend 
-
- Contacteer:
thx voor alle replay's zoals het er nu naar uitziet dekt geen enkele verzekering ook maar iets dus lekker lullig allemaal maar dankzij meneer
shampoo
komt hopelijk alles weer in orde

-
- Über-Spammer

-
- Contacteer:
De pech wordt minder hallo lieve mensen mijn trompet is terecht nu nog de dader van de inbreker want degene die de trompet had was gewoon een heler. dus nu nog iemand vinden die mijn auto in de fik had gezet want anders krijg ik nix vergoed dus maar ja 1 zorg minder in ieder geval.
-
- Über-Spammer
nja als je nu ook nog de verzekering krijgt ben je in elk geval weer redelijk hersteld van al je geleden schade