Is het mogelijk om op een of andere manier een breder spoor te verkijgen achteraan bij ne R19 zonder spoorverbreders of adapters ofzo...?
M'n velg zou nog wat verder naar buiten mogen... en heb niet echt zin om een spoorverbreder te gaan steken van 4cm!, er steekt er nu al eentje op van 3cm...
"Spoorverbreding" R1916v
chris-mc schreef:zou je eens moeten uitzoeken of de tosie-as van een megane,laguna (of ander type) of die breeder zijn,zo ja,dan zon as steken.
zo nee,dan heb je een leuke uitdaging denk ik.
Spoorbreedte R 19 16v achteraan: 141 cm
Megane coupé achteraan: 143 cm
Laguna achteraan: 147 cm
Dus een Megane is 2 cm breder, 1 cm elke kant...
Een Laguna is 6 cm breder, 3 cm elke kant...
Weet iemand met zekerheid of deze assen onder de 19 gaan?
En ook of dat de schijven enz. kunnen overgezet worden van de 19 naar een van de andere wagens...
Megane coupé achteraan: 143 cm
Laguna achteraan: 147 cm
Dus een Megane is 2 cm breder, 1 cm elke kant...
Een Laguna is 6 cm breder, 3 cm elke kant...
Weet iemand met zekerheid of deze assen onder de 19 gaan?
En ook of dat de schijven enz. kunnen overgezet worden van de 19 naar een van de andere wagens...
-
ik meen dat een laguna geen torsieas heeft?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
volgens carbase hebben de oudere modellen laguna torsie achteraan...
meerbepaald de modellen van 1994 tot en met 2000
meerbepaald de modellen van 1994 tot en met 2000
-
ok, dan is het hopen dat ze dezelfde montagepunten hebben...
megane zal het dichtst in de buurt komen denk ik, maar megane hebben geen rechtopstaande schokbrekers maar liggende zoals cliko's, weet niet of dit verschil maakt maar goed, dat is wat ik er van weet
megane zal het dichtst in de buurt komen denk ik, maar megane hebben geen rechtopstaande schokbrekers maar liggende zoals cliko's, weet niet of dit verschil maakt maar goed, dat is wat ik er van weet
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Gewoon een paar bredere adapters monteren, ik heb voor de Porsche velgen achteraan 45mm per kant (vooraan 35mm per kant). Velg staat dan mooi in de wielbak,zal even een foto zoeken.Glekke schreef: M'n velg zou nog wat verder naar buiten mogen... en heb niet echt zin om een spoorverbreder te gaan steken van 4cm!, er steekt er nu al eentje op van 3cm...
Degene van wie ik deze heb gehaald heeft hier goed twee jaar mee gereden zonder problemen. Ook geen problemen met lagers e.d.
Als het echt niet anders gaat was dat de enige oplossing...
Hoeveel heb jej je adapters betaald? als ik dat mag weten?
Hoeveel heb jej je adapters betaald? als ik dat mag weten?
Al iemand enig idee of een megane en laguna achteras onder de R19 16v passen?