Effe een update.
Ik ben met Erix aan het kijken geweest wat het probleem is.
We hebben gekeken of alles goed zat aangesloten en of iets anders zagen wat los zat of kapot was.
We hebben gekeken of de bobine kabel vonktte en dat deed hij niet.
Daarna hadden we geen tijd meer, want we moesten weg.
Erix heel erg bedankt voor je hulp.
Ik heb daarna een andere ontsteking erop gezet en toen deed hij nog niks.
Daarna heb ik een tijdje geen tijd gehad.
Gisteren heb ik een autoambulance gehuurd en de auto naar Oudenbosch gebracht.(met dank aan mijn ouders)
Hij staat nu in een oude varkensstal die omgetoverd is tot Renaultparadijs.
Daar heeft Maarten gekeken waarom hij niet startte.
We hebben er even een andere accu bijgehangen en toen vonktte de bobinekabel wel.
Toen starten en nog niks.
Maarten heeft de volgorde van de bougiekabels 5 keer veranderd en toen startte hij inneens en liep de motor weer goed.
Wat bleek nu, de vorige eigenaar had de rotor 180graden gedraaid en daardoor hadden de cylinders een andere volgorde gekregen hoe ze aangesloten moeten worden.
Maarten heeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor je hulp.
Daarna de auto warm laten lopen en ontluchten.
Gilles vind het heerlijk om koelvloeistofreservoirs te beffen

Marco vind het leuk om fonteintjes te maken.
Nadat Marco de ontluchtingsnippel erop had gezet kon er getest worden.
Motor loopt goed dus effe beetje warm rijden.
Daarna effe de pin wat verder intrappen en het ging allemaal weer als van ouds.
De gtt loopt weer helemaal top.
Hij is nu bijna apk klaar en dan nog wat andere puntjes aanpakken en hij ziet er weer super uit.
De volgende meeting zal hij er weer bij zijn
Maarten heeeeeeeeeeel erg bedankt, Gilles Marco en Lisa ook bedankt voor de hulp.
Gr. Edwin.