Rammi schreef:Netjes! Ziet er goed ui! Wat hebben ze je gekost als ik vragen mag?
45,- inc btw gewoon bij de renault dealer, meestal nog opvooraad of de volgende dag al binnen.
verders is het ontvetten en plakken, nog geen 5 min werk.
Je hoef niets uit de meten want in de dorpel van je auto staan pijltes waar je aan moet houden.
Rammi schreef:Netjes! Ziet er goed ui! Wat hebben ze je gekost als ik vragen mag?
45,- inc btw gewoon bij de renault dealer, meestal nog opvooraad of de volgende dag al binnen.
Je hoef niets uit de meten want in de dorpel van je auto staan pijltes waar je aan moet houden.
Heb je er ook een bestelnummer van?
Wil dit setje mischien ook aanschaffen voor mijn Clio.
Heb je er ook een bestelnummer van?
Wil dit setje mischien ook aanschaffen voor mijn Clio.
Jazeker heb ik die, die kan ik morgen geven, want ik heb de bon en de verpakking nog in me auto liggen
Kom ik net bij de dealer om die strips op te halen, zijn ze wel in een set van 2 stuks geleverd! Dus de dealer zal even navragen bij renault, want naar mijn weten heb ik dus voor 2 setjes betaald ipv 2 strips.
Heb gisteren ook van K&N performance kit besteld pas voor mijn auto!
[img]http://img134.imageshack.us/img134/6176/570358zx2.jpg[/img]
Perf. Kit RE Clio 1.4 8v 00-
K&N 57i performance kit Renault
Renault/Clio B 98-05
Met een buis die ik naar de grill moet leggen voor de rij wind.
Het ga mij voornamelijk om het geluid! heb ik er dan goed aan gedaan om deze aan te schaffen?
Kijk dat maak mij nou vrolijk In de winkel deden ze zo twijfel achtig toen ik vroeg naar het geluid, Bij sommige wagens hoor je het beter dan bij andere dus ik durf niets te garanderen. was hun antwoord
Dus het is wel een mooi geluidje. en heb jij hem ook met een buis naar de gril?
Nee heb hem nog niet richting de grill maar dat gaat nog wel gebeuren, moet eerst op aanraden van anderen een hitteschild om het filter bouwen, maar hoe ik dat ga doen weet ik nog niet.
Zonet werd ik gebeld door de dealer, ze hadden een vergissing gemaakt. De strips kosten wel 45 euro per set. Dus heb de andere 45 eurootjes weer terug gekregen!
REMCO-X schreef:Heb dezelfde openluchtfilter kit gehad op mijn clio,maar dan van autostyle.Kan je vertellen dat het geluid zeer mooi is .En een stuk goedkoper
Ik heb de mijne ook via autostyle besteld maar wel van K&N. en ik weet niet wat nou de normale schappelijke prijs is voor zoŽn ding, aangezien jij nou zeg dat het goedkoper kan.
Nieuwe velgen !!!
het zijn BSA 367 phb 17inch. heel wat anders dan wat ik nu heb,maar het zal hem niet mis taan want ik heb er 1 proef op gehad.
Morgen worden ze gemonteerd. dan zullen er snel foto's volgen.
ik heb ze er op zitten, helaas nog geen foto's gemaakt omdat het al donker was.dus dat doen we morgen.
Het staat echt super, lekker groot en grof. wiel kasten nog verder opgevuld!
en een lekker plat bandje